ID : 16654212
معاون مطبوعاتی سابق وزارت ارشاد:

برخی ولایت کشورهای غربی را به ولایت فقیه ترجیح داده اند!/بزک کنندگان چهره آمریکا بازماندگان دوران پهلوی هستند


معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با اشاره به اینکه بزک کنندگان چهره آمریکا بازماندگان دوران پهلوی هستند، گفت: افرادی که بدنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند پیرو ولایت طاغوتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل را پذیرفته و با ولایت فقیه مخالفت هستند.

به گزارش یزدرسا ؛ محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم در گفت و گو با تهران نیوز؛ با اشاره به اینکه برخی بدنبال بزک کردن چهره آمریکایی هستند، گفت: این افراد در واقع بازماندگان دوره قاجار و پهلوی هستند که از نظر عقیدتی تربیت شدگان مکتب صهیونیست جهانی به شمار می آیند.

وی با بیان اینکه افرادی که بدنبال تغییر چهره آمریکا هستند هنوز واقعیت خبیث این دشمن قدیمی مردم را تشخیص نداده اند، اظهارکرد: این افراد از هنوز هم در رویاهای پیش ساخته خود با سیاست های چنین کشورهایی زندگی می کنند.


رامین با تاکید براینکه وجود چنین افرادی برای مردم خطرساز است، ادامه داد: ۳۷ سال از انقلاب می گذرد و شعاری با نام استقلال، آزادگی و ظلم ستیزی را سرداده ایم که میراث امام حسین (ع) است؛ البته امام حسین (ع) شعار هیهات من الذله را سردادند که امروز این شعار تبدیل به شعار مرگ بر آمریکا شده است.


معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم ضمن تاکید براینکه افرادی که دنبال بزک کردن چهره آمریکا و در صدد القای یک تصویر فرشته گونه از خبیث ترین شیطان عالم هستند در این جامعه زندگی می کنند، ادامه داد:باید توجه داشت که این افراد در پناه ولایت و نظام اسلامی در حال زندگی هستند از این رو باید اشتباه خودشان را پذیرفته و اصلاح کنند.


وی خاطر نشان کرد: افرادی که بدنبال بزک کردن چهره آمریکا هستند پیرو این کشور بوده و ولایت طاغوتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل را پذیرفته اند و یکی از مختصاتشان مخالفت با ولایت فقیه است.


انتهای پیام/ص

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.