ID : 9478821

بررسی علل به نتیجه نرسیدن اعتراضات سال88 در نمایشگاه مطبوعات! / طرح ادعایی مبنی بر مماشات امام راحل با بنی صدر


هادی حیدری کاریکاتوریست اصلاح طلب در غرفه خط خطی گفت: علت به نتیجه رسیدن اعتراضات سال88 کودتای سپاه و سرکوب مردم توسط این نهاد نظامی بود.

به گزارش یزدرسا به نقل از سراج24؛ در ذیل می توانید به بخشی از این حواشی توجه نمایید:

* هادی حیدری کاریکاتوریست اصلاح طلب در غرفه خط خطی گفت: علت به نتیجه رسیدن اعتراضات سال88 کودتای سپاه و سرکوب مردم توسط این نهاد نظامی بود. وی در بخش دیگری از صحبت هایش در این غرفه گفت: ریشه مشکلات امروز جامعه در تصمیمات نسنجیده سید احمد خمینی و هاشمی رفسنجانی است

* یکی از نکات قابل توجه در نمایشگاه بکارگیری اداره ارشاد استان کردستان، در مقابل غرفه خود از عبارت "دبیرخانه کنگره بین المللی امام شافعی" است. مسئولان این غرفه که سنی مذهب هستند اعلام کرده اند که قرار است با دعوت از کشورهای دیگر توسط این اداره، دبیرخانه امام شافعی راه اندازی گردد.

 

* توزیع سری کامل فصل نامه "ندای اسلام" حاوی سخنان و مقالات مولوی عبدالحمید و محمد حسین گرگیج به صورت رایگان

 

(پس از اطلاع رسانی، معاون وزیر ارشاد دستور جمع آوری دو مورد فوق را به حراست نمایشگاه ابلاغ کرد)

* حضور همزمان برخی چهره های نزدیک به جریان انحرافی در نمایشگاه مطبوعات؛ بهمن شریف زاده، عبدالرضا داوری، عبدالرضا سلطانی، محمدرضا سرو دلیر و وحید شاکری از نمایشگاه مطبوعات بصورت همزمان بازدید کردند.

 

* محمدعلی وکیلی مدیرمسئول روزنامه ابتکار در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ادعا کرد: با وجود اینکه امام راحل از مخفیگاه بنی صدر خبر داشتند اما مدارا و سعه صدر ایشان مانع از دستگیری بنی صدر و موجب فرار وی به خارج از کشور شد.

 

* حضور علی یونسی مشاور رئیس جمهور در نمایشگاه، یکی از پرحاشیه ترین اتفاقات نمایشگاه مطبوعات تا این لحظه بوده است. وی به رسانه های ارزشی اعتراض و در صحبت هایی از اظهارات موهن سعید حجاریان دفاع می کرد.

 

* فرزند علی صالح آبادی مدیر مسئول هفته نامه ستاره صبح با اعلام این خبر که این هفته نامه در روزهای آتی به روزنامه تبدیل خواهد شد گفت: خیلی ها به ما تذکر می دهند که مراقب باشید مثل روزنامه آسمان توقیف نشوید. / تنها مرجع تقلیدی که با ما ارتباط دارد و نشریه مارا رصد می کند آقای صانعی می باشد.

 

به نظر می رسد با حجم حاشیه هایی که در روزهای ابتدایی از مصلی تهران مخابره می شود، می توان پیش بینی کرد اولین نمایشگاه مطبوعات در دومین سال حیات دولت یازدهم یکی از پرحاشیه ترین نمایشگاه های مطبوعات پس از انقلاب لقب بگیرد.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.