ID : 14839058

بررسی مشکلات شهرستان اشکذر توسط دکتر جوکار


نماینده مردم یزد و اشکذر با حضور در شهرستان اشکذر طی جلساتی با مسئولین استانی و شهرستانی پیگیری پروژ ها و طرح های نیمه تمام اشکذر را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، نماینده مردم یزد و اشکذر با حضور در شهرستان اشکذر طی جلساتی با مسئولین استانی و شهرستانی پیگیری پروژ ها و طرح های نیمه تمام اشکذر را در دستور کار خود قرار داد.

"جوکار" نماینده مردم یزد و اشکذر در نشست اول خود با مسئولین بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی بحث زمین های 18 و 20 هکتاری زرین شهر اشکذر را که چندین سال است با مشکل سند مالکیت خریداران مواجه است، مورد بررسی قرار داد.

طی این نشست با انجام بحث و گفت وگوهایی بین مسئولین مربوطه و بررسی علل و راه کارهای آن، مقرر شد تا سند مالکیت به نام اشخاصی که این زمین ها قبلا به آن ها واگذار شده بود، زده شود.

ایجاد پارک بزرگ شهرستان در منطقه خضرآباد با همکاری مشترک فرمانداری و بخش خصوصی و همچنین پارک جنگلی در منطقه رستاق نیز از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد طرح و نحوه اجرای آن در زمان مشخصی تعیین شود.

جوکار در نشست دیگری که با مسئولین اداره راه استان برگزار شد، جاده خضرآباد را فاقد استاندار های لازم دانست و بر تعریض آن تاکید کرد.

 این جاده به دلیل عرض کم و عبور و مرور ماشین های سنگین معادن مستقر در منطقه خضرآباد، تا کنون حوادث زیادی را برای مردم این منطقه به بار آورده است.

 دو بانده کردن جاده اشکذر-رستاق و مرمت و بازسازی راه های روستایی از دیگر دستورات این نشست بود.

یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این نشست، عدم استقرار کافی تابلوهای راهنمای شهرستان در جاده اصلی و رعایت نشدن عدالت در نصب تابلوهای دیگر شهرستان ها بود که مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی نسبت به رفع این معظل اقدام کند.






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.