ID : 40634541
معاون سیاسی فرماندار شهرستان تفت:

برنامه‌های متنوعی را برای هفته جوان تدارک دیده‌ایم


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان تفت با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه برنامه‌ها و رویدادهای هفته جوان در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت گفت: برنامه‌های متنوعی را برای هفته جوان تدارک دیده‌ایم.

به گزارش یزدرسا؛ محمدکاظم خانی در جلسه ستاد سامان‌دهی امور جوانان شهرستان تفت که برای برنامه‌ریزی مراسم هفته جوان در فرمانداری این شهرستان برگزارشده بود، اظهار کرد: غبارروبی گلزار شهدا با حضور جمعی از جوانان، تجلیل از خانواده جوان‌ترین شهید شهرستان و تجلیل از جوانان نخبه در حوزه‌های مختلف ازجمله برنامه‌های بزرگداشت هفته جوان در شهرستان تفت است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه برنامه‌ها و رویدادهای هفته جوان در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت بیان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی اداره ورزش و جوانان و کتابخانه‌های عمومی شهرستان امکان عضویت رایگان جوانان در مراکز ورزشی و کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز فراهم شود.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان تفت خواستار برنامه‌ریزی مراکز آموزش عالی این شهرستان در راستای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی شد و افزود: حضور مسئولان شهرستان تفت در بین جوانان و پاسخگویی به سؤالات و مشکلات آن‌ها دیگر برنامه‌ای است که در هفته جوان در شهرستان تفت برگزار خواهد شد.

 

روز ۱۱ شعبان هم‌زمان با تولد حضرت علی‌اکبر (ع) در تقویم به نام روز جوان نام‌گذاری شده است و هفته جوان در سال جاری از ۱۱ اسفند آغاز و تا ۱۷ اسفندماه مصادف با سالروز میلاد حضرت قائم (عج) ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ش

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.