ID : 7705573
رئيس رسانه ملي در دیدار با امام جمعه يزد +عکس

برنامه ريزي براي گسترش حوزه هاي علميه یزد آگاهانه و مبتني برنيازهاي آينده جامعه اسلامي است


رئيس رسانه ملي با تشكر از اقدامات سازنده نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد درساماندهي حوزه هاي علميه يزد و برنامه ريزي خوب براي آينده حوزه هاي علميه و گسترش آن، اين رويكرد را آگاهانه و مبتني برنيازهاي آينده جامعه اسلامي دانست.

به گزارش یزد رسا، عزت الله ضرغامي در اين ديدار با اشاره به نقش بي بديل روحانيت و حوزه هاي علميه در هدايت افكار عمومي گفت: نيازهاي فراواني در عرصه رسانه وجود دارد كه بايد با آموزش و تربيت طلاب و كارشناسان ديني در مراكز حوزوي به آنان پاسخ داد.

رئيس رسانه ملي با تشكر از اقدامات سازنده نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد درساماندهي حوزه هاي علميه يزد و برنامه ريزي خوب براي آينده حوزه هاي علميه و گسترش آن، اين رويكرد را آگاهانه و مبتني برنيازهاي آينده جامعه اسلامي دانست.

 

 

آيت الله ناصري هم در اين ديدار با اشاره به پيشتازي استان يزد در علوم دين و وجود عالمان برجسته در استان درطول تاريخ گفت: يزد با استعدادهاي فراوان خود همواره مهد علما و خاستگاه علم دين بوده و اين افتخاري بزرگ براي مردم استان يزد است.

امام جمعه يزد استعداد جوانان يزدي را زبانزد دانست و افزود: بايد با برنامه ريزي صحيح و ايجادفضاي مناسب، جوانان علاقه مند را به سمت حوزه هاي علميه سوق دهيم.

نماينده ولي فقيه نقش رسانه ملي را در اين امر انكار ناپذير دانست و خاطرنشان كرد: رسانه ملي مي تواند با مديريت و ساخت برنامه هاي ديني و مذهبي و معرفي مشاغل مرتبط با تحصيلات حوزوي جوانان را به تحصيل در حوزه هاي علميه ترغيب نمايد.

 

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.