ID : 936315
به منظور ایجاد فضای تبلیغی ترویجی معارف قرآنی؛

برنامه "ضیافت الهی" در امامزادگان و بقاع متبرکه استان یزد برگزار می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری ویژه برنامه ضیافت الهی در بیش از 35 امامزاده و بقعه متبرکه استان خبر داد.

به گزارش يزد رسا، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در رابطه با ویژه برنامه ضیافت الهی اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ضیافت الهی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محمود میرجلیلی افزود: هدف از اجرای این طرح تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی با استفاده از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان، تقویت باور ها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه به ویژه نسل جوان ، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و اجرای نیات واقفین خیر اندیش می باشد.

وی همچنین اضافه کرد: ویژه برنامه ضیافت الهی به منظور ایجاد فضای تبلیغی ترویجی معارف قرآنی با برگزاری محافل و مجالس ترتیل و تفسیر برگزار می شود.

محمود میرجلیلی غبار روبی، عطر افشانی و آماده سازی فضای امامزادگان قبل از ماه مبارک رمضان، برپایی نماز جماعت در بقاع متبرکه، برگزاری مراسم سخنرانی و قرائت ادعیه و همچنین جلسات تفسیر ، برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاری مصری در روز های 13 و 14 ماه مبارک در استان، برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم در امامزادگان، برنامه های آموزش قرآنی اعم از حفظ ، قرائت و تفسیر، بهره گیری از ظرفیت حضور مبلغین اعزامی و بومی در قالب پاسخ به سوالات و شبهات جوانان و مشاوره های مذهبی و برگزاری مراسم شب های قدر و شهادت حضرت امیر المومنین (ع) در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه را از زوایای مختلف این طرح عنوان کرد.

وی در پایان تاکید کرد: شاخص ترین ویژه برنامه جزء خوانی قرآن کریم با همکاری نهاد های مختلف فرهنگی همه روزه از ساعت 18 عصر با تلاوت برترین قاریان یزدی همراه با پخش زنده از سیمای تابان در مسجد اعظم آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار خواهد شد.

منبع: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.