ID : 38810637
پرستار نمونه یزدی:

بروز کرونا فداکاری پرستاران را نمایان کرد/ پرستاری؛ شغلی که بدون عشق به سرانجام نمی رسد


حسینی گفت: شغل پرستاری واقعا سخت و طاقت فرساست و باید با عشق به این حرفه وارد شد تا در شرایط سخت بتوان به بیماران بهترین خدمت را ارائه داد.

به گزارش یزدرسا؛  لیلا حسینی در گفتگو با خبرنگار صبح بافق گفت: زمانی که رشته پرستاری را انتخاب می کردم خیلی شناخت خوبی از این رشته نداشتم و چون به رتبه ام نزدیک بود آن را انتخاب کردم. پدر و مادرم اولین مشوق های من در رشته پرستاری بودند و با حمایت آنها به این رشته علاقمند شدم و بعد از ازدواج با حمایت های همسرم و دعای پدر و مادرم توانستم در این شغل انجام وظیفه نمایم و همیشه قدر دان زحمات آنها هستم.

سوپروایزر کنترل عفونت بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) بافق اظهار داشت: در اپیدمی کرونا، شلوغی بیمارستان و تعطیلی مدارس شرایط  برای پرستاران بسیار سخت تر از بقیه شد ولی با کمک های  همسرم مدیریت این مسئله برای شخص بنده امکان پذیرشد.

وی افزود: در شرایط فعلی به دلیل اپیدمی کرونا نقش پرستاران مشهودتر از گذشته است، من معتقدم نقش پرستاردر بیمارستان مثل مادر درخانواده می باشد و قابل چشم پوشی نیست و باعث انسجام در روند درمان می شود.

 پرستار نمونه کشوری افزود: شغل  پرستاری واقعا سخت وطاقت فرساست و باید باعشق به این حرفه وارد شوی تا در شرایط سخت بتوانی به بیماران بهترین خدمت را ارایه دهی.

وی با بیان گوشه ای از خاطرات دوران اوج کرونا گفت: تلخی های دوران کرونا بیان کردنی نیست اما به عنوان مثال خاطرات شیرینی نظیر بهبود یافتن بیماران جوان و میانسال که در بدو ورود به بیمارستان  بدحال بودند و حال عمومی نامساعد داشتند، نیز داشتیم.

وی بیان داشت: کار بیرون از خانه برای یک زن برنامه های همسرداری وخانه داری و تربیت فرزند را دچاراختلال می کند. اما خوشبختانه با همراهی همسرم  و توکل به خدا تا به حال در این زمینه مشکلی نداشتم.

حسینی با اشاره به مشکلات پیش روی پرستاران گفت: کمبود نیرو، پرستاران شرکتی، عدم تخصیص فوق العاده ویژه و عدم تعرفه گذاری از مهم ترین مشکلاتی هست که پرستاران با آن مواجه هستند.

پرستار نمونه کشوری ادامه داد: پرستاران بخش مقابله با کرونا روزانه بین ۸ تا ۱۲ ساعت و بعضی مواقع هم ۱۸ ساعت گان و لباس های ایزوله را به تن داشتند. تحمل این لباس هابسیار سخت است ومطمئنا کسانی که تجربه نکردند شاید نتوانند سختی این مسئله را درک کنند.

وی در خاتمه گفت: بنده به نوبه خود روز و هفته پرستار را به همه همکارانم که در این شرایط سخت خالصانه به مردم خدمت کردند  تبریک می گویم و از همه عزیزانی که ما را مورد لطف و محبت خود قرار دادند سپاسگزارم. از خدا نیز می خواهم به من توانایی بدهد تا همیشه خدمتگذار مردم باشم وازهمسرم ، فرزندانم وپدر ومادرم وخانواده ی همسرم که همیشه حامی من هستند تشکر کنم.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.