ID : 8995263
رئیس اداره تبلیغات اشکذر خبر داد

برگزاری انتخابات کانون مداحان اشکذر در آینده نزدیک


رئیس اداره تبلیغات شهرستان اشکذر در جمع مداحان و هیئت های مذهبی این شهرستان با اشاره به این نکته که مداحان و نوحه خوانان سعی کنند در سرودن و خواندن اشعار آیینی خود با محتوای مطالب سخنران آن مجلس همسو باشد.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، همزمان با فرا رسیدن ماه محرم همایش مداحان ، نوحه خوانان و مسئولان هیات مذهبی شهرستان اشکذر برگزار شد.

در این همایش "حجت الاسلام پورقیومی" رئیس اداره تبلیغات شهرستان اشکذر، ضمن تشکر از حضور مدعوین ، با یادآوری این سخن از امام (ره) که "در حفظ عزاداری ها و مراسمات سنتی کوشا باشید" به بیان نکاتی پیرامون نحوه برگزاری مراسم های عزاداری  سرور وسالار شهیدان ، حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهرستان پرداخت.

پورقیومی با اشاره به این نکته که مداحان و نوحه خوانان سعی کنند در سرودن و خواندن اشعار آیینی خود با محتوای مطالب سخنران آن مجلس همسو باشد ، افزود : مداحان و شعرای آیینی شهرستان می توانند، اشعار و سروده های خود را به ثبت رسانده و در حفظ این آثار کوشا باشند.

رئیس اداره تبلیغات اشکذر در ادامه از برگزاری انتخابات کانون مداحان و شعرای آیینی شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و از آنها خواست تا در این انتخابات شرکت کنند.

 حجت الاسلام پورقیومی در پایان با تاکید ویژه به برگزاری نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا، از مسئولین برگزاری مراسم ها خواست تا در این امر مهم اهتمام ورزند.

گفتنی است این مراسم در سالن اجتماعات حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء اشکذر، برگزار شد.

"فتاحی" رئیس پلیس اطلاعات شهرستان از دیگر سخنرانان این مراسم ضمن تشکر از برگزاری هیئت متحدین شهرستان در سال قبل، از مسئولین هیات خواست تا امسال نیز همچون سال گذشته این مراسم تکرار شود

فتاحی در ادامه با ذکر تذکراتی همچون حفظ نظم عمومی در مراسمات ، پرهیز از مسائل سیاسی و حزبی ، رعایت شئون اسلامی در پوشش توسط مداحان  و.. از مسئولین هیات خواست تا از تجمع جوانان وهمچنین درگیری بین سایر هیات دیگردر وردی های مجالس ، جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ع

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.