ID : 31574216
رییس اداره ورزش و جوانان تفت خبر داد

برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه هفته تربیت بدنی در تفت


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت گفت: تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان تفت تا پایان شهریور ماه سالجاری هزار و 157 نفر است که از این تعداد 802 نفر را آقایان و 355 نفر را بانوان تشکیل می دهد.

به گزارش یزدرسا رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، با تبریک آغاز هفته تربیت بدنی، اظهار داشت: همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده است.

«سیداصغرحسینی» به تشریح اهداف این نامگذاری پرداخت و گفت: اهمیت و اثرات کاربرد ورزش بر هیچکس پوشیده نیست لذا هفته تربیت بدنی بهانه ای برای توسعه و ترویج ورزش در بطن جامعه بویژه خانواده های با محوریت ورزش های همگانی است.

وی با بیان اینکه ورزش باید رکن جدا ناپذیر خانواده ها باشد، افزود: ورزش علاوه بر اینکه جسم انسان را به مریضی ها و مشکلات ایمن می کند، روح انسان را نیز شاداب، فعال و پر نشاط خواهد کرد از این رو انجام ورزش برای تمام اعضای یک خانواده امری ضروری و مورد نیاز است.

حسینی با اشاره به وضعیت مطلوب ورزش در شهرستان تفت،  اذعان داشت: آمار تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان تفت تا پایان شهریور ماه سالجاری هزار و 157 نفر است که از این تعداد 802 نفر را آقایان و 355 نفر را بانوان تشکیل می دهد.

رییس اداره ورزش و جوانان تفت میزان سرانه ورزشی برای هر نفر تفتی را 1 متر و 15سانتی متر داسنت که از این مقدار 94 سانتی متر رو باز و 21 سانتی متر سر پوشیده است.

وی همچنین از فعالیت 25 هیئت ورزشی در شهرستان تفت خبر داد و تصریح کرد: از مجموع 35 هیئت ورزشی موجود در شهرستان تفت 25 هیئت شامل فوتبال، شنا، نجات غریق، سوارکاری، تیراندازی، تنیس روی میز، تکواندو، کونگ فو، بدمینتون، کاراته، کشتی، جودو، اسکیت، ژیمناستیک، همگانی، هاکی، دوچرخه سواری، کوهنوردی، پهلوانی و زورخانه ای، شطرنج، روستایی(مرکزی، نیر، گاریزات)، پزشکی، پرورش اندام، انجمن های ورزشی سه گانه، رزمی و ووشو فعال هستند.

سید اصغر حسینی، همچنین از برگزاری بیش از 50 برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته تربیت بدنی در شهرستان تفت خبر داد و افزود: برنامه های هفته تربیت در تفت با هدف ترویج و گسترش ورزش در جامعه، ایجاد روحیه نشاط و شادی در بین مردم و مهمتر از همه کمک به سطح سلامت عمومی جامعه پیش بینی شده است.

وی در پایان مهمترین برنامه های هفته تربیت بدنی در شهرستان تفت را شامل مسابقات فوتسال کارمندان با حضور ادارات سطح شهرستان، مسابقه جودو در محل سالن تختی، مسابقه آزاد تنیس روی میز، مسابقه والیبال بانوان، مسابقه تیر اندازی با کمان، مسابقه تیراندازی با اسلحه، مسابقه شنا، ورزش باستانی و پهلوانی در زور خانه های سطح شهرستان، غبار روبی و عطر افشانی  گلزار شهدا، نشست ورزشکاران و روسای هیأت های ورزشی با امام جمعه، راه اندازی کلاس ورزش ویژه بانوان شاغل، ورزش صبحگاهی در پارک های سطح شهرستان، مسابقه بدمینتون در بخش بانوان، همایش پیاده روی و کوهپیمایی در منطقه دره گاهان تفت، برگزاری مسابقات دارت و طناب کشی، برگزاری ورزش صبحگاهی ویژه نونهالان و مسابقه آمادگی جسمانی و ایروبیک ویژه بانوان عنوان کرد.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.