ID : 949753

برگزاری جلسه برنامه ریزی محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در شهرستان صدوق


جلسه هماهنگی و برنامه ریزی محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در شهرستان صدوق در محل اداره اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

به گزارش يزد رسا، در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی محفل انس با قرآن شهرستان صدوق که باحضور بخشدار مرکزی شهرستان و مسؤولین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه ناحیه صدوق و نیروی انتظامی و نماینده هیأت امنای مسجد ریگ رضوانشهر برگزار شد.

در ابتدا حجت الاسلام کرمی سرپرست اوقاف صدوق ضمن عرض خیر مقدم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مدعوین در ماه ضیافت الهی و ماه بهار قرآن، بحث برگزاری محفل انس باقرآن باحضور قاری برگزیده از کشور مصر و تأثیرات آن بر قشر جوان و جامعه قرآنی را مطرح و خواستار همفکری و همکاری دیگر ادارات شد.

در ادامه هریک از حاضرین در مورد ابعاد مختلف هماهنگی و برنامه ریزی از قبیل تبلیغات و اطلاع رسانی، زمان اجرا، بحث امنیت و ترافیک،هزینه ها و بسته های فرهنگی بحث و تبادل نظر نمودند.

گفتنی است این محفل قرآنی دوشنبه مورخ 31 تیر ماه بعد از افطار در محل مسجد ریگ رضوانشهر با حضور قاری برجسته بین المللی صدیق محمود صدیق المنشاوی از کشور مصر همراه با برنامه های متنوع قرآنی برگزار می شود.

منبع: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.