ID : 37326100

برگزاری جلسه تکریم و معارفه ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد


جلسه تکریم از ریاست سابق دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد و معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه ای استان با حضور آقای دکتر طالبی مدیرکل دفتر امور علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای ، معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد ، ریاست دانشگاه یزد ، روسا ، اساتید و کارمندان مراکز تابعه استان در سالن آمفی تئاتر آموزشکده فنی امام علی(ع) برگزار شد.

به گزارش یزدرسا، در این مراسم از خدمات چهار ساله « سید حیدر میرفخرالدینی» تقدیر و «جواد شاکر اردکانی» به عنوان سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد معرفی شد.

دکتر فرج اله طالبی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد با بیان این که دانشگاه فنی و حرفه‌ای یک دانشگاه مهارتی در کشور است که اهمیت و نیاز آن هر ساله بیش از گذشته در جامعه محسوس‌تر می‌شود، اظهار کرد: این دانشگاه به عنوان یک دانشگاه تقاضا محور وظیفه تربیت نیروهای متخصص و کار بلد مورد نیاز بازار کار کشور را برعهده دارد.

طالبی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که دانشگاه فنی و حرفه‌ای یزد از دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای خوب در سطح کشور است که تقریباً تمام رشته‌های این دانشگاه را دارد و  این دانشگاه یکی از ۱۰ دانشگاه در نظر گرفته شده از میان 32 دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور  است که برای راه‌اندازی بخش بین‌الملل انتخاب شده است .

ایشان  ابراز امیدواری کرد که سرپرستی جدید این دانشگاه زیرساخت‌های استقرار و آموزش دانشجویان خارجی را برای تحصیل در این دانشگاه فراهم کند.

میرفخرالدینی با ارتقا از این پس به عنوان معاون پژوهش و فناوری سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.