ID : 30499007
با هدف ایجاد تولیدات رسانه ای در فضای مجازی صورت گرفت

برگزاری دوره آموزش «سواد رسانه ای» در کانون کمیته امداد ابرکوه


مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه گفت: دوره آموزش «سواد رسانه ای» با موضوعات تحلیل خبر و ساخت کلیپ در فضای مجازی با حضور تعداد 60 دانش آموز پسر و دختر در کانون شهید چمران برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، سیدجلال حسینی مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) شهرستان ابرکوه، با بیان این خبر گفت: سواد رسانه‌ای مثل یک رژیم غذایی است که  هوشمندانه مراقب است که چه موادی مناسب هستند و چه موادی مضر و می‌تواند به مخاطبان رسانه‌ها بیاموزد که از حالت انفعالی و مصرفی خارج شده و به معادله متقابل و فعالانه‌ای وارد شوند که در نهایت به نفع خود آنان باشد.

مدیر اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه اظهار کرد: بر اساس همین هدف و ایجاد تولیدات رسانه ای توسط نسل جوان در فضای مجازی، دوره آموزشی سواد رسانه ای در کانون شهید چمران کمیته امداد با همکاری کانون بسیج هنرمدان ابرکوه در دو رشته آموزش تحلیل اخبار ویژه دختران و تحلیل کلیپ های پخش شده در فضای مجازی ویژه پسران برگزار شد.

حسینی خاطر نشان کرد:  تعداد 60 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم در این دو دوره آموزشی شرکت کردند و با اصول خبرنویسی و ساخت فیلم در فضای مجازی با هدف تولید اخبار و کلیپ در این فضا، آشنا شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه افزود: دانش آموزان این دوره آموزشی را از 20 تیرماه آغاز و تا پایان مردادماه در 20 ساعت طی و در پایان در آزمون مربوطه شرکت کردند.

انتهای پیام / ک
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.