ID : 36553215

برگزاری مراسم دومین شب از لیالی قدر در بافق+ تصاویر


جای‌جای دیار دارالشجاعه در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، شب شهادت امیر مومنان علی (ع) حیدر کرار غرق در ماتم شد.

به گزارش یزدرسا به نقل ازصبح بافق، شهرستان بافق در رثای امیر المومنان علی (ع) حیدر کرار و مولود کعبه در شب بیست و یکم ماه رمضان غرق در سوگ و ماتم شد و مردم متدین و خداجو با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان اعمال احیای این شب را همزمان با عزاداری شب شهادت حضرت علی (ع) به جای آوردند.

شب استغفار و توبه

مردم متدین قرآن بر سر، در کنار استغفار و توبه و قرائت قرآن و ادعیه متبرکه ای چون جوشن کبیر، در رثای علی (ع( بر سر و سینه می‌زنند.

این چه شوری است که رخت اشک و آه را این چنین مهمان صورت‌های مردم می‌کند، عشق به مولایشان که در ناله‌های شبانه احیا، متبلور می‌شود عشقی که جنسش از جنس نور و رنگش به سرخی خون مولا در محراب مسجد کوفه است.

گلزار شهدا میزبان خیل عاشقان

علی(ع) همای رحمتی بود که قرن‌ها سیره ایشان همچنان الگویی برای ترویج سبک زندگی اسلامی است، لذا باید ایشان را اسوه الگوسازی در دنیای اسلام دانست چراکه شخصیت ایشان دارای ویژگی‌های بارزی چون ولایی بودن، شجاعت، ایثار، ایمان، درایت، اقتدار، صلابت، تعقل، تدین و … است و شهدا، راهروان راستین آن حضرت هستند لذا بودن در گلزار شهدا، حال و هوایی آسمانی دارد.

گلزار شهدای بافق میزبان هزاران عاشقی بود که در کنار شهدا الغوث گویان حاجتشان را بیان می‌کنند.

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمودهاشمی و مداحی محمدجواد فتوحی و روایت گری حجت الاسلام والمسلمین حسنی نژاد از برنامه شب 21 ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای گمنام بافق بود.

انتهای پیام/

عکس: مسعودعسکری




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.