ID : 26314241
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزدخبر داد

برگزاری مراسم راهپیمایی 22 بهمن در 70 نقطه از استان یزد/باید همه آحاد مردم شیرینی و حلاوت انقلاب را درک کنند


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در جلسه ستاد دهه فجر؛ازبرگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 70 نقطه از استان خبر داد.

به گزارش یزدرسا  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد؛ درجلسه ستاد دهه فجراستان از تشکیل یکصد ستاد اصلی بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جهت برگزاری برنامه های جشن انقلاب در سطح استان خبر داد و گفت: البته  24 کمیته تخصصی در مرکز استان و 14 تا 18 کمیته نیز در هر شهرستان بدین منظورتشکیل شده اند.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی ادامه داد: هر کمیته بین 20تا 100برنامه تدارک دیده که بین 2تا 5 برنامه شاخص آن اجرایی خواهد شد.

فخرالدینی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را شعار اصلی انقلاب دانست و ابراز داشت: ایثارگری، فداکاری، اتحاد و انسجام ملی از خصوصیات بارز انقلاب بوده و هست بنابراین باید همگی دست در دست یکدیگر بگذاریم و با همین خصلت ها آن را حفظ کنیم.

وی با اشاره به این مطلب که نشاط و امید باید سر لوحه برنامه ها دهه مبارک فجر قرار گیرد اظهار داشت: باید همه آحاد مردم شیرینی و حلاوت انقلاب را درک کرده و خود نیز مثل همه صحنه ها،مدیریت این جشن بزرگ ملی را نیز برعهده بگیرند.

فخرالدینی همچنین ازبرگزاری راهپیمایی 22 بهمن در 70 نقطه از استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه راهپیمایی با روز جمعه مصادف شده تلاش کردیم برنامه های جشن به صورت مستقل انجام شود و سپس با هدایت افراد متمایل به حضور در نمازجمعه منتهی شود.
انتهای پیام/ح




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.