ID : 10734445
مسئول ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد:

بزرگترین مجموعه ورزشی ساحلی ایران در یزد افتتاح می شود/«نخستین المپیاد ورزشی محلات یزد» در دهه فجر


مسئول ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، از برگزاری«نخستین المپیاد ورزشی محلات»، برگزاری مسابقات والیبال بین شهرداری های استان و افتتاح بزرگترین مجموعه ساحلی ایران در دهه مبارکه فجر خبر داد.

به گزارش یزد رسا، یوسفی مسئول ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، در گفت و گو با خبرنگار عصر فرهنگ، برنامه های این سازمان در دهه مبارکه فجر را تشریح کرد.

 

یوسفی، گفت: نخستین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد در پنج رشته والیبال، بسکتبال، دارت، تنیس روی میز و فوتبال ویژه آقایان و سه رشته دارت، تنیس روی میز و والیبال ویژه بانوان برگزار می شود.

 

وی در خصوص افتتاحیه این مراسم، عنوان کرد:از آنجا که قرار بود افتتاحیه مراسم در نهم بهمن ماه انجام شود، تقارن این افتتاحیه با چهلم شهدای گمنام را به فال نیک گرفتیم و بنا بر درخواست های مردمی، مراسم افتتاحیه «نخستین المپیاد ورزشی محلات» در میدان شهدا برگزار می شود.

 

مسئول ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، افزود: ساعت 15:30 نهم بهمن ماه با حضور شهردار محترم، مسئولین و تیم ها درحسینیه امیرچخماق و ادای احترام به شهدای گمنام این سری از مسابقات آغاز می شود و تا بیست و یک بهمن ادامه می یابد.

 

این مقام مسئول، اعلام کرد: اختتامیه این مراسم شب بیست و یک بهمن ماه، با حضور جوادیان معاون اجتماعی وزیر ورزش و جوانان، شهردار و معاونین استاندار در سالن شهید صدوقی استان یزد برگزار می شود.

 

وی جوایز رتبه های اول تا سوم در رشته های تیمی را 1.5 میلیون تومان، 1 میلیون تومان و 500 هزار تومان و رشته های انفرادی را 300هزار تومان، 250 هزار تومان و 200 هزار تومان عنوان کرد.


یوسفی، همچنین از برگزاری مسابقات والیبال بین شهرداری های استان خبر داد و افزود: هم اکنون تیم های شهرداری های میبد، اردکان، تفت، و 4 تیم از شهرداری یزد یعنی آتش نشانی استان، شهرداری مرکز، سازمان فرهنگی ورزشی و سازمان فاوا شهرداری در حال انجام مسابقات هستند.

 

این مقام مسئول، در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم مراحل ساخت بزرگترین مجموعه ساحلی ایران در زمینی به مساحت دو هکتار تا پایان دهه فجر تکمیل شود و در 22 بهمن شاهد افتتاح این مجموعه باشیم.

 

گفتنی است این مجموعه در محل خیابان اکرمیه جنب پمپ گاز با مساحتی بالغ بر دو هکتار و شامل زمین والیبال ساحلی، بسکتبال ساحلی، فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی، کبدی، بدمینتون و بازی کودکان در حال ساخت است.




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.