ID : 39824263

بزرگداشت «شهید الله‌دادی» در یزد برگزار می‌شود


بزرگداشت «شهید محمدعلی الله‌دادی» همزمان با ایام شهادت این شهید والامقام با موضوع الگوی مدیریت جهادی در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدرسا، شهید سردار محمدعلی الله‌دادی از جمله فرماندهان دفاع مقدس است که برکت‌های وجودی وی تنها محدود به حوزه نظامی باقی نماند. حدود پنج سال از عمر با برکت این سردار دیار کرمان در استان یزد رقم خورد و در این مدت علاوه بر نقش مستقیمی که در مجموعه سپاه الغدیر داشت، خدمات گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، و حتی اقتصادی و علمی در استان از خود به جای گذاشت.

یکی از این خدمات شکل‌دهی مرکز پژوهشی در مجموعه دانشگاهی استان بود که بعدها به عنوان مرکز پژوهش‌های راهبردی شهید الله‌دادی تغییر نام داد. این مرکز در طول مدت یازده سال فعالیت خود با همراهی مجموعه‌های پژوهشی استان خدمات علمی ارزنده‌ای در حوزه‌های تصمیم‌سازی، گفتمان‌سازی علمی و همچنین هدایت فعالیت‌های پژوهشی استان به سمت و سوی نیازهای صنعت و جامعه انجام داده است و این ماندگاری نشان از اخلاص بالای شهید در فعالیت‌های خود دارد.

ویژگی‌های شخصیتی شهید الله دادی به ویژه در حوزه‌های مدیریتی چنان برجسته است که بی شک می‌توان از وی به عنوان یک الگوی مدیریتی مناسب در شرایط کنونی جامعه استفاده کرد.

تکریم و بزرگداشت اشخاصی چون الله دادی علاوه بر جوشش معنوی که در فضای جامعه ایجاد می کند می تواند بستری مناسب برای تقویت هر چه بیشتر نگاه جهادی به ویژه در حوزه های مدیریتی باشد.

دانشگاهیان استان یزد به رسم معرفت چند سالی است که توفیق برگزاری برنامه بزرگداشت این شهید عزیز را داشته‌اند. در سال جاری نیز مجموعه برنامه‌هایی از جمله نشست خاطره‌گویی همرزمان شهید در جمع دانشگاهیان، وبینار شعر دفاع مقدس و معرفی کتاب خاطرات و زندگینامه سردار و نشست و بزرگداشت با موضوع الگوی مدیریت جهادی از جمله برنامه‌هایی است که برای هفته پایانی دی ماه مقارن با ایام شهادت ایشان برنامه ریزی شده است.

یادآور می‌شود سردار شهید محمدعلی الله‌دادی، از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که ۲۸ دی ماه سال ۹۳ همراه با چندتن از فرماندهان حزب الله لبنان در قنیطره سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.