ID : 17994238
غفوری در کارگاه تحلیل جبهه معارض جریانات فرهنگی انقلاب:

بسیاری معتقدند که فتنه آینده در هیأت مذهبی است/هیأت ها هدف دشمن برای «شیعه کشی توسط شیعیان»!


استاد دانشگاه یزد گفت: تخریب و توهین امام (ره) و رهبر انقلاب، حمایت از جریان فتنه، تفرقه افکنی، اشاعه و ترویج برخی از تحریفات در مراسم های مذهبی، نفوذ در هیات مذهبی، ارتباط گیری با مداحان و منبری ها و ... از جمله اقدامات آنان در راستای راهبردی شیعه کشی توسط شیعیان می باشد.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، اکبرغفوری از اساتید دانشگاه های استان یزد در کارگاه آموزشی تخصصی تحلیل جبهه معارض جریانات فرهنگی انقلاب که باحضور مسئولان هیات مذهبی شهرستان یزد در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به توطئه ها و فتنه های دشمنان در عرصه های مختلف گفت: بسیاری معتقدند که فتنه آینده در هیات مذهبی خواهد بود.

وی با بیان ایانکه مسئولان و روسای هیات باید بسیار مراقب باشند اظهار داشت: اگر جریانات مخرب و فتنه در هیات نفوذ کنند اثرات مخرب زیادی را به همراه خواهند داشت.

غفوری با اشاره به رویاروی جبهه حق و باطل در طول تاریخ اظهار افزود: این دو جبهه با توجه به شرایط زمان و مکان با کشمکش های مختلفی روبرو بوده اند.

وی گفت: ترویج فرهنگ سطحی نگری، خزافه پردازی با تبلیغات معکوس از راهبردهای مهم و مورد تاکید دشمنان در خصوص هیأت مذهبی است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دشمنان از ابزراهای قوی در این راستا استفاده می کنند اضافه کرد: ماهواره ،مطبوعات، موبایل، شبکه های اجتماعی، اینترنت، تلویزیون و ... از جمله ابزارهای مهم آنها در این عرصه می باشد.

وی افزود: تخریب و توهین امام (ره) و رهبر انقلاب، حمایت از جریان فتنه، تفرقه افکنی، اشاعه و ترویج برخی از تحریفات در مراسم های مذهبی، نفوذ در هیات مذهبی، ارتباط گیری با مداحان و منبری ها و ... از جمله اقدامات آنان در راستای راهبردی شیعه کشی توسط شیعیان می باشد.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.