ID : 30130826

بسیج نماد مسئولیت پذیری است


فرمانده پایگاه بسیج شهیدین دادگستری استان یزد گفت: بسیج نماد مسئولیت پذیری است و کارمند بسیجی در اداره باید ملجاء گره گشایی از کار مردم باشد.

به گزارش یزدرسا؛ محمدرضا عرشیان در همایش بصیرت به مناسبت بزرگداشت عملیات غرور آفرین مرصاد، افزود: فرهنگ بسیج تنها برای دفاع از نظام و آرمانهای نظام نیست بلکه باید این فرهنگ در ارائه خدمت بی منت به مردم تجلی یابد.

وی پست های اداری را امانتی از سوی خدا برای خدمت به مردم دانست و بیان داشت: اگر پست اداری هر کارمند مزین با نام بسجی نیز بشود باید با پشتکار بیشتر ، نظم در امور و فعالیت های ارزشمند تجلی و تبلور پیدا کند.

این مقام مسئول با اشاره به حدیث « الخَلقُ عِيالُ اللّه ِ ، فَأَحَبُّ الخَلقِ إلَى اللّه ِ مَن نَفَعَ عِيالَ اللّه ِ ، وأدخَلَ عَلى أهلِ بَيتٍ سُرورا» از نبی مکرم اسلام ، اظهار داشت: بر حسب حدیث شریف نبوی هرکس به مردم خدمت کند ، رضایت خدا را جلب کرده است و از این رو بسیجیان در دستگاه اداری باید سرامد خدمت باشند.

شایان ذکر است همایش بصیرت با موضوع واکاوی جنایات منافقین در دهه 60 و عملیات مرصاد با حضور سرگرد مشهدی بافان از یادگاران 8 سال دفاع مقدس و از فرماندهان عملیات مرصاد برگزار شد .

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.