ID : 7264233
همزمان با 21 ماه مبارک رمضان؛

بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) ابرکوه 21 ساله شد


همزمان با 21 ماه مبارک رمضان در شبی که متعلق به حضرت علی(ع) است بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) بیست و یکمین سالگرد، آیین گرامیداشت تاسیس بزرگترین مجتمع قرآنی کشور را برگزار کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، بنیاد فرهنگی قرآت و عترت امیرالمومنین(ع) به ریاست مهندس مجتبی عزیزی، در بیست و یکمین سالگرد تأسیس این مرکز که به عنوان بزرگترین مجتمع قرآنی کشور شناخته شده است، به برپایی ضیافت افطاری با حضور حافظان قرآن و مسئولین شهرستانی اقدام نمود.

در این آئین با شکوه پس از برگزاری نماز جماعت و ضیافت افطاری، مجتبی عزیزی به بیان گزارشی از عملکرد بیست و یک ساله این مجتمع پرداخت و اظهار داشت: ماهم اکنون در دوره ای قرار دارم که تمام برندهای معروف دنیا، قسمتی از سرمایه خود را جهت براندازی نظام اسلامی و هلال شیعی از طریق راه اندازی شبکه های ماهواره ای(به ویژه شبکه های فارسی زبان) بکار گرفته اند.
عزیزی افزود: متفکران آمریکایی عقیده دارند تا زمانی که ایرانیان به شهادت و انتظار پایبند هستند و ایمانی راسخ دارند، جنگ نظامی با آنها موثر نیست و فقط از طریق جنگ نرم و فضای مجازی و ماهواره است که می توان ایران را از پای درآورد. در راستای مقابله با جنگ فرهنگی، بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) فضایی را ایجاد کرده است که جوانان و نوجوانان را به انس با قرآن تشویق می کند تا از طریق دوستی با قرآن از تمام گزندها و آسیب ها در امام بمانند.
در ادامه مراسم از لیلا حاصلی، فاطمه قاسمی، فاطمه السادات پورنجفی و زهرا فلاح زاده که در طول یک سال موفق به حفظ کل قرآن کریم شدند، حافظان برتر قرآن و همچنین خبرنگاران شهرستان تجلیل شد.
گفتنی است در این مراسم، سید نبی رسولی فرماندار، حسین حاتمی شهردار، سید حمید جلایی رئیس شورای اسلامی شهر، حجت الاسلام فتاحی امام جمعه موقت و احمد آخوندی بخشدار بخش مرکزی نیز حضور داشتند. 

 






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.