ID : 37902570
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد

بهبودی 83 درصد از بیماران کرونایی استان یزد از ابتدا تاکنون


سلمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از بهبودی 83 درصدی بیماران کرونایی در یزد از ابتدا تاکنون خبر داد.

ابراهیم سلمانی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه در حال حاضر 112 نفر مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند گفت: از ابتدای بستری های کرونایی در استان یزد تاکنون 83 درصد بهبودیافته‌اند که از میانگین کشوری که 80 درصد اعلام شده بالاتر است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شش بیمارستان در سطح استان یزد، بیماران مشکوک به کرونا را پذیرش می کنند افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته از فردا یا پس فردا تعداد بیمارستان ها به 5 مرکز کاهش خواهد یافت و بیمارستان افشار به صورت کامل پاکسازی می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد عنوان کرد: بیمارستان شهید صدوقی، شهدای کارگر، افشار، بیمارستان شهرستان های ابرکوه، میبد و اردکان در طول هفته های اخیر به بیماران مشکوک به کرونا در استان خدمات می دادند که با کاهش بیمارستان افشار، تعداد کلی به 5 بیمارستان کاهش پیدا خواهد کرد.

سلمانی با اشاره به اینکه وضعیت استان یزد با شیب ملایم در حال کاهش است، گفت: روزانه بین سه تا چهار بیمار از تعداد بستری ها کم می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار داشت: ورودی های بیمارستان ها طی روزهای اخیر از بهبودیافتگان کرونا کمتر بوده که ان‌شاءالله این وضعیت ادامه و با رعایت کردن نکات بهداشتی توسط مردم شاهد وضعیت بهتری در استان یزد باشیم.

انتهای پیام/
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.