ID : 6768047
کارشناسان اجرای طرح تحول نظام سلامت خبر داد

بهبود وضعیت هتلینگ بیمارستان ابرکوه تا سه ستاره، طی دوماه دیگر


کارشناسان اجرای طرح تحول نظام سلامت در بازدید از بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه ابراز امیدواری کردند که تا دوماه دیگر وضعیت هتلینگ بیمارستان تا سه ستاره بهبود یابد.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، دکتر آدابی و هفت نفر از کارشناسان همراه وی، از بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ابرکوه بازدید نمودند.

در این بازدید بخش های گوناگون بیمارستان از جمله اتاق عمل، بخش های بستری، بخش دیالیز، زایمان، درآمد، آشپزخانه، خدمات و... مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.
این ارزیابی ها در راستای اجرای بهتر طرح تحول نظام سلامت و همچنین ارتقای کیفیت هتلینگ این بیمارستان تا سطح سه ستاره می باشد.
پس از ارزیابی ها و نظارت دکترآدابی و هیئت همراه از قسمت های گوناگون بیمارستان، جلسه ای باحضور این گروه و دکتراکبری رییس بیمارستان و حیدری پور مدیر بیمارستان تشکیل شد.
در این جلسه، هرکدام از ارزیابان به تفکیک گزارشی را ارائه نموده و در راستای اجرای بهتر طرح تحول نظام سلامت و افزایش کیفیت هتلینگ بیمارستان بحث و تبادل نظر شد.
دکتر آدابی در این جلسه تاکید کرد که در ارتقاء كيفيت هتلينيگ بيمارستان بايد به استاندارهاي لازم در چهار زمينه فني مهندسي، تجهيزاتي و ساختماني، امور رفاهي و وضعيت بهداشت توجه شود.
وی وضعیت بیمارستان ابرکوه را به طور کلی خوب ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد که تا دوماه دیگر وضعیت هتلینگ بیمارستان تا سه ستاره بهبود یابد.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.