ID : 15550338
مسئول دفتر آیت ا... مصباح در یزد:

بهترین روش برای جلوگیری از انحراف، جذب جوانان به اماکن مذهبی است


مسئول دفتر آیت ا... مصباح در یزد گفت: جذب جوانان در اماكن مذهبي علي الخصوص مساجد بهترین روش برای جلوگيري از انحراف جوانان در زمينه هاي اخلاقي و معرفتي و ديني است.

به گزارش یزد رسا به نقل از یزد ندا،  حجت الاسلام  « حسین جلالي » مسئول دفترآيت ا... مصباح يزدي در جمع مردم یزد تربیت اسلامی و حکمرانی معنویات را از شاخص هاي خانواده مطلوب  بیان کرد و گفت: رفتار پدر و مادر در اخلاق فرزندان تاثیر به سزا و قابل توجهی دارد  و پدر و مادر الگوهای فرزندان خود محسوب می شوند.


دکتر جلالی بابیان اینکه تلاوت قرآن توسط والدين در منزل تاثیر به سزایی ایجاد معنويت دارد اظهار کرد: تلاوت قرآن کریم موجب بالا رفتن فضاي معنوي خانواده مي شود و تاثيرات بسزايي در آينده فرزندان دارد.

وی افزود: خانواده ها از فضاي معنوي و اسلامي موجود در هيئت های مذهبی به نحو مطلوب استفاده کنند تا بتوانند با حضور خود و فرندانشان در مجالس مربوطه به نوعي در شكل گيري بعد معنوي فرزندان کمک کنند.


 مسئول دفتر آیت ا... مصباح یزدی اذعان کرد: اقدامات دشمنان نظام در فضاي سايبري و رسانه اي در جنگ نرم عليه ملت ايران و تاثيرپذيري جامعه از الگوهاي غربي علي الخصوص در زمينه پوشش و حجاب و  متاسفانه شاهد بروز ناهنجاري ها و تبديل آن به نوعي هنجار در سطح جامعه شده ايم و مسئولين و خانواده ها بايد نسبت به اين موضوع با حساسيت بيشتري عمل نمايند.

دکتر جلالی گفت:  جذب جوانان در اماكن مذهبي علي الخصوص مساجد بهترین روش برای جلوگيري از انحراف جوانان در زمينه هاي اخلاقي و معرفتي و ديني و راه حلی برای جلوگیری از تلف شدن جوانان در گناه و آلودگی است.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.