ID : 814997
در بازدید مسئولین شهرداری از میدان میوه و تره بار مطرح شد؛

بهره برداری از میدان تره بار جدید یزد در دی ماه


شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد خواستار تسريع در امور جهت افتتاح و بهره برداري پروژه میدان میوه و تره بار استان یزد در ابتدای دي ماه سال جاري و تعطيل شدن ميدان فعلي تا پایان آذرماه ، شدند .

به گزارش یزد رسا، شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر يزد با حضور در محل اجرای پروژه میدان میوه و تره بار ، از اقدامات و خدمات صورت گرفته در جهت احداث این مجموعه خدمات رسان تقدير کرده و خواستار تسريع در امور جهت افتتاح و بهره برداري این پروژه در ابتدای دي ماه سال جاري و تعطيل شدن ميدان فعلي تا پایان آذرماه ، شدند .
برنامه ريزي اصولي و هدفمند ، تشكيل كارگروهي براي رفع مسائل و مشكلات و پي گيري امور براي راه اندازي این میدان استراتژیک از دیگر موضوعاتی بود که مسئولین شهرداری خواستار آن شدند.
شهردار يزد نیز قول مساعد داد تا در اين فرصت باقي مانده همه همت و پشتكار شهرداری را جهت اتمام كامل پروژه  صرف نماید.
پيگيري برطرف شدن مسائل مربوط به تأسيسات پروژه شامل آب ، برق ، گاز و تلفن و همچنين بهبود وضعيت مسير براي دسترسي به ميدان از موضوعاتی بود که پیمانکار در این نشست مطرح کرد.
 شایان ذکر است در این بازدید تني چند از اعضاي شوراي اسلامي شهر به اتفاق شهردار ، قائم مقام شهردار، معاونت عمراني ، مشاور امور مشاركت هاي ، مديرعامل سازمان عمران ، مديرعامل سازمان ميوه و تره بار شهرداري و نمايندگان پيمانكار پروژه حضور داشتند.
یزد رسا امید دارد این پروژه حساس و تاثیر گذار بتواند خلاء زیرساخت های توزیع مواد اولیه غذایی را برطرف نماید .



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.