ID : 19698187
رییس هلال احمر ابرکوه خبرداد

بهره مندی بیش از 15 هزار مسافر نوروزی از خدمات هلال احمر ابرکوه


رییس جمعیت هلال احمر ابرکوه از راهنمایی 15 هزار و 222 نفر مسافر درتعطیلات نوروزی در ورودی های استان های فارس و یزد به این شهرستان خبر داد.

به گزارش یزدرسا، خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار کرد: 15 هزار و 222 نفر مسافر، درتعطیلات نوروزی از ورودی های استان های فارس و یزد به این شهرستان از خدمات هلال احمر ابرکوه بهره مند شدند.

اکرمی بیان کرد: مسافران و گردشگران نوروزی، از۲۷ اسفندماه سال گذشته تا ۱۴فروردین ماه 95، از سه پست راهنمائی و سلامت توسط ۲۵ نفراز اعضای جوانان هلال احمر راهنمائی شدند که این پست ها در خیابان سرو، میدان شهدا و شهر مهردشت مستقر بود.

وی افزود: علاوه برپست سلامت و راهنمائی برای مسافران نوروزی، یک پست امداد و نجات جاده ای در محور ابرکوه به یزد جنب مسجد امام خمینی(ره) درطول سال با حضور پنج نفر نیروی نجات گر در خدمت مردم و مسافران هستند.

اکرمی تاکید کرد: یک پست سیار امداد ویژه ایام نوروز نیز از 25 اسفند سال گذشته تا 15 فروردین 95 در جاده ابرکوه به سورمق با حضور 3 نجات گر، به ارائه خدمات امدادی یرداخت که تصادفات جاده ای و واژگونی خودروها را پوشش می داد و تا کنون هیچ مورد مرگ و میر، توسط این مراکز  گزارش نشده است.

رییس جمعیت هلال احمر ابرکوه از انجام بیش از 450 مورد تست فشار خون و قند خون در ایستگاه های سلامت خبرداد و تصریح کرد : 400 نفر نیز از خیمه های نماز استفاده کردند.

این مسوول خاطرنشان کرد: برپائی خیمه نماز، ایستگاه سلامت، توزیع بیش از13 هزار و 500 بسته محصول فرهنگی شامل: مجله، بروشورهای راهنمایی و نقشه شهر و نرم افزار به مسافران برای بازدید از اماکن تاریخی، مذهبی و دیگر دیدنی ها و اماکن عمومی شهرستان ابرکوه، ازخدمات قابل ارائه شده است.

انتهای پیام / ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.