ID : 38820452
کارشناس مسائل سیاسی:

به برکت خون شهید سلیمانی، امروز عراق به پایگاهی ضدآمریکایی تبدیل شده است


اسماعیل حشمتی گفت: امروز عراق به پایگاهی ضدآمریکایی تبدیل شده است در حالی که امریکایی‌ها به اعتراف خودشان هزینه‌های هنگفتی در عراق کرده‌اند.

اسماعیل حشمتی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: آنچه که در حوزه نرم‌افزاری قدرت تولید می‌کند انطباق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی با فطرت بشر مانند عدالت، اخلاق، خداجویی و انسانیت است که این‌ها همه شاخصه‌هایی مبتنی بر اعتقادات ما است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار، افزود: دقیقا این موضوع در شخصیت شهید حاج قاسم سلیمانی متبلور شده است به همین جهت می‌بینیم تکثیر الگوی حاج قاسم و میزان محبوبیت ایشان بخاطر همین مشی است که اعتقاد با عمل همراه شده است، کما اینکه رهبر این مکتب یعنی حضرت امام هم همین قاعده را داشتند.

کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: در حوزه اجتماعی نیز مبارزه با ظلم به هر شکل ممکن در هر کشوری از اصول ما است، به طوری که در قانون اساسی کشور هم داریم که بر اساس سنت پیامبر (ص) هر کجا که ظلم و یا استضعافی باشد با آن مقابله می‌کنیم و ملت‌های مختلف هم این را می‌پذیرند.

حشمتی خاطرنشان کرد: اخلاص یکی از شاخصه‌های این غلبه نرم‌افزاری است یعنی کسی که برای خدا کار می‌کند نمی‌خواهد دیده شود اما جالب اینجاست که سنت الهی بر این قرار گرفته که او را نمایان می‌کند و این‌ها نمونه‌هایی است که هم در امام خمینی و رهبر انقلاب و هم در سردار حاج قاسم سلیمانی وجود دارد.

وی با اشاره به لزوم خروج آمریکایی‌ها از منطقه عنوان کرد: گام اول انتقام سخت خروج آمریکا از منطقه است که این محقق خواهد شد و مقدمه این اخراج هم آگاهی ملت‌ها است که این در آگاهی در کشورهای منطقه مانند افغانستان و عراق دارد محقق می‌شود به طوری که امروز عراق به پایگاهی ضدآمریکایی تبدیل شده است در  حالی که امریکایی‌ها به اعتراف خودشان هزینه‌های هنگفتی در عراق کرده‌اند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.