ID : 12982723
ادامه زمزمه تغییرات در دولت؛

به جای استانداران، معاونین سیاسی را عوض کنید/وقتی صندلی استانداری چشم اصلاح طلبان تندرو را گرفت


از آنجایی که حرف تغییر در بین استاندارانی است که رئیس جمهور به آن استان ها سفر کرده است مقتدایی استاندار خوزستان هم ممکن است یکی از گزینه های تغییر باشد.

به گزارش یزدرسا  به نقل از رهیاب، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور در اظهار نظری جنجالی از تغییر استانداران خبر داد وی گفته است: «برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس‌جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند لذا تغییرات در دولت هم در سطح وزرا و هم در سطح استانداران اتفاق خواهد افتاد.»

 


البته آشنا چند روز بعد اظهارات خود را شخصی عنوان کرد تا مسئولیتی متوجه دولت نباشد اما حرفو حدیث ها تمام نشد.



وزیر کشور هم تلحویا تغییر استانداران را تایید کرد و گفت: بحث جابجایی مدیران ‌امری جاری در تمام دولت‌ها بوده است.



رحمانی فضلی گفته است شاید یک ماه دیگر به این جمع‌بندی برسیم که یک استانداری عوض شود.



با توجه به سفرهای استانی انجام شده و وقایع سیاسی کشور شنیده‌ها حاکی از تغییر سه استاندار دارد.



از آنجایی که حرف تغییر در بین استاندارانی است که رئیس جمهور به آن استان ها سفر کرده است مقتدایی استاندار خوزستان هم ممکن است یکی از گزینه های تغییر باشد.



استاندارخوزستان با اینکه خیلی هوای اصلاح طلبان را داشته است و از معاون گرفته تا مشاور و فرماندار به آنها جایگاه داده است ولی گویا صندلی استانداری چشم اصلاح طلبان تندرو را  بدجور گرفته است و آنها برای استانداری دندان تیز کرده اند.



اگر این اتفاق بیفتد و مقتدایی رفتنی شود او باید این را بداند چوب اعتماد به اطرافیان اصلاح طلب خود را خورده است همان کسانی که ریش و قیچی را مقتدایی در استانداری دستشان داده است.



اصلاح طلبان تندرو از همان روز اول پروژه عبور از مقتدایی را در سر داشتند و حالا که یکی از اعضای بنیاد باران استاندار اراک شده است برق خوشحالی در چشم آنها موج می زند این جریان ثابت کرده اند از رهبران حزبی خود هم سر فرصت عبور خواهند کرد چه برسد به مقتدایی.



برخی کارشناسان معتقدند از آنجا که معاونین سیاسی استانداران بیش از خود آن‌ها در برگزاری انتخابات نقش دارند بهتر است برای انتخابات تغییر در این سطح اتفاق بیفتد.

 

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.