ID : 26397830

بودجه 7 میلیارد تومانی باشگاه سنگ آهن بافق کجا هزینه شده است؟


مدیرعامل سنگ آهن مرکزی گفت:ما تحت عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بودجه ای در حدود هفت میلیارد تومان را در سال به امر ورزش و فرهنگ اختصاص داده ایم.

به گزارش یزدرسا؛به نقل از بافق خبر؛ در ایام افتتاح پیست موتورکراس بافق بود که شهردار بافق(رئیس هیئت موتورسواری)تمام توان خود را گذاشت تا آن را افتتاح کند و انصافا خوب کار شد.

در این میان مدیرعامل سنگ آهن که ماهیگیر خوبی از فرصتهاست در مصاحبه ای با یکی از رسانه ها گفت: ما تحت عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بودجه ای در حدود هفت میلیارد تومان را در سال به امر ورزش و فرهنگ اختصاص داده ایم.

اگر یک حساب سر انگشتی داشته باشیم ماهانه باید بودجه 500 میلیون تومانی سهم ورزش و فرهنگ شهرستان شده باشد پانصد میلیون!؟

دوره های آموزشی خانواده که قبلا برای جامعه بزرگ کارگری شهر برگزار می شد تعطیل شده است.

سالن های ورزشی بافق معطل کفپوش هستند که هر روز یک زخمی بر جای نگذارند و یا افتتاح شوند.

وضعیت زمین های چمن شهرستان هم که عموم مردم آگاهند.

ورزشگاه تختی شخم زده شده است و منتظر همان  کمک میلیاردی مدیرعامل است.

اینها تعدادی از مشکلات عمرانی ورزش بافق می باشد. مدیرعامل سنگ آهن چگونه مدعی است که هفت میلیارد تومان به ورزش و فرهنگ شهر کمک می کند که این مشکلات پیش پا افتاده چندین سال پابرجا مانده است.

آیا نباید از خود پرسید مدیرعامل باید می گفت ما 7 میلیارد تومان به ورزش استان کمک می کنیم چرا که مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد عضو هیئت مدیره این باشگاه هستند؟

در نهایت پیشنهادی که بارها و بارها به مدیرعامل سنگ آهن داده شده است این است تا با انتشار ریز هزینه کردها آبی بر روی آتش بی اعتمادی مردم  بریزد.

انتهای پیام/

 
summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.