ID : 34817967
عضو شورای شهر یزد:

بوی شایسته‌سالاری از برخی انتصابات در یزد به مشام نمی‌رسد


شایق با انتقاد از برخی انتصاب‌ها در استان گفت: برخی انتصابات در استانداری یزد دارای حرف و حدیث زیادی بوده وعلی رغم شعار شایسته سالاری بر اساس شایسته سالاری نیست.

به گزارش یزدرسا، عضو شورای شهر یزد در نطق پیش از دستور شورا با اشاره به موفقیت و حضور مقتدارانه تیم ملی فوتبال کشور در جام جهانی را تبریک گفت و اظهار داشت: همیشه ایرانی ها متهم به عدم انجام کار تیمی بودند اما همگان دیدند که با همدلی و همراهی، تیم فوتبال ایران در برابر تیم های بزرگ دنیا مقتدارنه بازی کرد و با افتخار به کشوربازگشت.

مرتضی شایق درادامه به برخی اتفاقات ومسائلی که شورا را درگیرمی کند اشاره کرد و اظهارداشت: به نظر بنده این اتفاقات به دلیل اطلاع رسانی ضعیف اتفاق می افتد و در این زمینه خواهشمندم سخنگوی محترم شورا تلاش بیشتری داشته باشد.

وی با اشاره به خواشی برگزاری جشن هفته یزد ابرازداشت: اگر در زمینه برگزاری همین جشن اطلاع رسانی دقیقی در خصوص اعداد و رقم های مطرح شده و متولی برگزاری شده بود شاهد برخی اتفاقات در شورا نبودیم اینکه  این مسئله ارتباطی به شهرداری نداشته  و استانداری و دستگاه های فرهنگی متولی برگزاری این مراسم هستند باید توسط  سخنگو به اطلاع مردم رسانده می شد و وظیفه سخنگو در حقیقت رفع شبهات است.

شایق با بیان اینکه امروز در برهه ای از زمان قرار داریم که مردم با مشکلات اقتصادی دسته و پنجه نرم می کنند گفت: باید در این وضعیت مردم  صرفه جویی در دستورکار شهرداری و ارگان ها قرار گیرد و نسبت به این مسائل بی تفاوت نباشیم در این اوضاع وحشتناک گرانی ها مردم تحت فشار هستند و باید از برخی هزینه های غیر ضروری در شهرداری پرهیز کنیم .

وی با انتقا شدید از برخی هزینه کردها در شهرداری یزد اظهارداشت: حقوق رانندگان کرایه ای دو ماه است که پرداخت نشده و در عوض در شهرداری بر روی سنگ فرش آجر فرش می شود من از جناب شهردار درخواست دارم در این خصوص ورودکنند و جلوی این قیبل اقدامات را بگیرند اگر وضع مالی شهرداری هم خوب باشد اسراف است چه برسد به حالا.

شهردار سابق یزد تاکید کرد: در برابر این هزینه کردها مسئولیم و باید پاسخگو باشیم چرا که کار ما نظارت براین هزینه کردهاست.

شایق با اشاره به اینکه مسئولان کنونی باید از زندگی مسئولان سابق نظیر شهیدان پاکنژاد و منش وروش زندگی آنان درس بگیرند اظهار داشت: مسئولان ما به جای برگزار همایش ها و سخنرانی ها اقدام عملی انجام دهند و دست از سخن گفتن بدون عمل بکشند.

وی در پایان با انتقاد از برخی انتصاب ها در استان گفت: برخی انتصابات  در استانداری یزد دارای حرف و حدیث زیادی بوده  وعلی رغم شعار شایسته سالاری  بر اساس شایسته سالاری نیست چرا باید مدیری را  که دارای پرونده قضائی است و آن هم از شهرستان اردکان به یزد بیاوریم مگر در یزد قحط الرجال است ضمن اینکه برخی می گویند این تصمیمات راتابش برای استان می گیرد چرا باید آقای تابش برای استان تصمیم بگیرد؟

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.