ID : 25731414
در شورای فرهنگ عمومی مروست:

بیکاری؛بزرگترین معضل جوانان بخش مروست است/ضرورت توجه بیشتر به فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه


امام جمعه مروست توجه بیشتر به فرهنگ اصیل اسلامی را یک ضرورت خواند و افزود: برخی از فرهنگ های غلط و کاذب در جامعه وجود دارد که جامعه را به انحطاط می کشانند و باید از آنان جلوگیری کرد .

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛ امام جمعه بخش مروست و رییس شورای فرهنگ عمومی در جلسه شورای عمومی  به اهمیت و ضروت توجه به فرهنگ  اصیل اسلامی اشاره و اظهار داشت: کلمه فرهنگ بر حسب ظاهرساده است ، ولی در واقع خیلی بزرگ بوده و بزرگی آن در حدی است که فکر انسان نمی تواند به وسعت آن پی ببرد . 
 
حجت الاسلام سید علی حسینی  توجه بیشتر به فرهنگ اصیل اسلامی را یک ضرورت خواند و افزود: برخی از فرهنگ های  غلط و کاذب  در جامعه وجود دارد  که جامعه را به انحطاط  می کشانند و باید از آنان جلوگیری کرد.
 
وی  ادامه داد: خوشبختانه ما در موضوع حجاب و عفاف  دراین منطقه مشکل نداریم  و دراین زمینه  رضایت بسیار خوبی  وجود دارد  و دلیل آن هم  تدین، دین محوری ، دینداری، مقاومت، ایستادگی و نجابت مردم این منطقه است. 
 
در ادامه بخشدار مروست  با گرامیداشت نهم دی ماه ، به برنامه های اجرا شده  به این مناسبت در سطح بخش مروست اشاره و افزود: خوشبختانه  برنامه های باشکوهی  به این منظور در منطقه مروست اجرا شد . 
 
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست نیز در این جلسه  با بیان خطرات فضای مجازی در بین جوانان و عدم کنترل صحیح آن،  افزود: از آنجا که این موضوع در سطح کلان مطرح  است بنابراین باید نسبت  به  فرهنگ سازی و استفاده صحیح از آن توجه شود. 
 
 علی رضا فلاحتی از بیکاری به عنوان بزرگترین مشکل و معضل  بر سر راه جوانان  این منطقه نام برد  و افزود: با رایزنی هایی که  با معدن اسمالون مروست انجام شده ان شا ا... با جذب جوانان  جویای کار در این معدن ، بخش زیادی از مشکل بیکاری منطقه مرتفع خواهد شد . 
 
 دبیر شورای فرهنگ عمومی مروست هم  در آغازاین نشست طی سخنانی  با سپاسگزاری  از اعضای این شورا و اهتمام آنان به مصوبات  شورای فرهنگ عمومی ، به پییشینه تشکیل  این شورا اشاره و خاطر نشان کرد: شورای فرهنگ عمومی  پشتوانه خوبی برای به ثمر نشستن  فعالیتهای فرهنگی و هنری است . 
 
اکبررنجبر اظهار کرد: خوشبختانه همدلی ، همراهی و همکاری اعضای شورای فرهنگ عمومی  در بخش مروست  موجب شده تا این شورا  مصوبات خوبی  را به مرحله اجرا درآورد .
 
وی همچنین  دراین نشست به صورت گذرا به بیان مصوبات  قبلی شورای فرهنگ عمومی این بخش پرداخت .
 
انتهای پیام/ک



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.