ID : 10588448
تازه‌ترین نظرسنجی نشان داد

بی‌اعتمادی مردم آمریکا به شرکت‌های جمع‌آوری اطلاعات


نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد که اکثر کاربران آمریکایی هیچ گونه کنترلی بر این مساله ندارند که اطلاعات الکترونیکی شخصی آنها چگونه توسط شرکتهای مختلف جمع آوری می‌شود.

به گزارش یزد رسا؛ تسنیم به نقل از اسپاتنیک نوشت؛ نظرسنجی موسسه "پیو" حاکی است، بیش از 91 درصد جوانان آمریکایی "موافق" و "کاملا موافق" این مساله هستند که کاربران آمریکایی کنترل خود بر این مساله را از دست داده اند که اطلاعات شخصی آنها چگونه توسط شرکتهای مختلف جمع آوری و مورد استفاده قرار می گیرد.
در این نظرسنجی موسسه "پیو" از آمریکایی ها پرسیده است که در خصوص استفاده از شبکه های اجتماعی و ارسال ایمیل ها و چت های آنلاین، چقدر احساس امنیت می کنند. بیش از 50 درصد آمریکایی ها تاکید کرده اند که شبکه های اجتماعی، ناامن ترین روش برای به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی با دیگران است. تنها 2 درصد اعلام کرده اند که از استفاده از شبکه های اجتماعی، کاملا احساس امنیت می کنند و 14 درصد نیز اعلام کردند که استفاده از شبکه های اجتماعی، "نسبتا ایمن" است.
اکثر آمریکایی ها در این نظرسنجی اعلام کرده اند که با این مساله موافق هستند که دولت می تواند اقدامات بیشتری را برای قانونمند کردن حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران انجام دهد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.