ID : 38078901
بعد از 20 سال دوندگی جواب نامه هم داده نشد

بی‌توجهی کانون پرورش فکری کودکان یزد به اولتیماتوم شهرداری


الهیاری شهردار منطقه سه یزد گفت: کانون پرورش فکری کودکان یزد پاسخ‌ نامه شهرداری در خصوص تعیین تکلیف زمین‌های شهرک رزمندگان را نداد.

رضا الهیاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد نسبت به مهلت یک‌هفته‌ای شهرداری برای تعیین تکلیف زمین‌های شهرک رزمندگان بی‌توجهی کرده است گفت: زمین‌های شهرک رزمندگان نزدیک به 20 سال است که در اختیار این ارگان گرفته ولی متأسفانه هیچ‌گونه رسیدگی در جهت تکمیل طرح‌هایشان در این منطقه انجام‌نشده که همین مسئله سبب نارضایتی مردم این منطقه شده است.

سرپرست منطقه سه شهرداری یزد افزود: در جهت رسیدگی به زمین‌های شهرک رزمندگان، نامه‌ای با محتوای رسیدگی هر چه سریع‌تر و تعیین تکلیف این زمین‌ها به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد ارسال‌شده که متأسفانه در این خصوص هم توجهی صورت نگرفت.

وی عنوان کرد: طبق صحبت‌هایی که با واحد حقوقی انجام دادیم، قرار بر این شد تا یک نامه دیگر با مهلت یک‌هفته‌ای به این سازمان ارسال شود که اگر بازهم مورد بی‌توجهی قرار گرفت، از طریق معاون عمرانی استانداری یزد وارد عمل خواهیم شد.

الهیاری اظهار داشت: طبق قانون پس از اخطار دوم، اگر بازهم بی‌توجهی شد و حصارکشی این منطقه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صورت نگرفت خودمان وارد عمل شده و حصارکشی را انجام دهیم و 15 درصد به مبلغ این منطقه اضافه کنیم ولی با توجه به اینکه هزینه این کار بالا است، قادر به انجام آن نخواهیم بود.

سرپرست منطقه سه شهرداری یزد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مردم منطقه شهرک رزمندگان با مشکلات زیادی به خاطر بی‌توجهی‌های صورت گرفته مواجه شده‌اند امیدواریم که کانون پرورش فکری کودکان یزد نسبت به تعیین تکلیف زمین‌های این منطقه اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.