ID : 17944920
عضوکمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس:

تاریخ تکلیف کسانی که به دولت های غربی دل بسته اند مشخص است/هر ملاقات خارج از چارچوب با سفیران دولت‌های غربی مشکوک است


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص حضور سفیر فرانسه در جلسه "کاشانک" گفت: هر ملاقات خارج از چارچوب با سفیران دولت‌های غربی که حداقل در صدسال اخیر به دنبال نفوذ و منافع خودشان در کشور ما بوده‌اند یک کار غیر عقلانی و مشکوک است.

به گزارش یزدرسا ، حجت الله خدایی سوری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مصاحبه  راه دانا؛ در خصوص حضور سفیر فرانسه در جلسه "کاشانک" اظهارداشت: من از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم، ولی هر ملاقات خارج از چارچوب با سفیران دولت‌های غربی که حداقل در صدسال اخیر به دنبال نفوذ و منافع خودشان در کشور ما بوده‌اند یک کار غیر عقلانی و مشکوک است.

وی افزود: اگر این موضوع صحت داشته باشد، یکشنبه در جلسه کمیسیون امنیت ملی مطرح خواهد شد و یک نتیجه جمعی در این خصوص گرفته می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: چیزی که ما از ابتدای انقلاب اسلامی و پیش از آن دیده‌ایم این است که کشورهای غربی به چیزی جز رسیدن به منافع خودشان در ایران فکر نمی‌کنند و به ملت ما خدمتی نکرده‌ و نمی‌کنند.

خدایی سوری افزود: کسانی که به دولت‌های غربی امیدوار بوده‌اند و به آن‌ها دلبسته‌اند، تکلیفشان در تاریخ معلوم است و بهتر است اینگونه افراد که در دوره معاصرهم هستند، عقلانی‌تر عمل کنند.

گفتنی است که طی روزهای گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد که بر اساس آن هفته گذشته نشست محرمانه‌ای با عنوان "ملاقات کاشانک" در مرکز دائره المعارف اسلامی واقع در منطقه کاشانک برگزار شده است.

 

در این نشست که به میزبانی موسوی بجنوردی برگزار شد، افرادی چون سید حسن خمینی، قدرت الله علیخانی و محمد خاتمی حضور داشتند.

نکته جالب توجه در خصوص نشست موصوف این است که "برونو فوشه" سفیر فرانسه نیز در این جمع حضور یافته و میهمان ویژه نشست بوده است.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.