ID : 1047571
امام جمعه هرات:

تاسوعا و عاشورا اسلام را برای همیشه بیمه کرد


امام جمعه هرات گفت : یکی از بارزترین ایام الله که در قرآن کریم آمده است " فذکرهم به ایام الله " تاسوعا و عاشورا امام حسین است یعنی روزهای سخت و سرنوشت ساز برای امام حسین (ع) و یارانش که اسلام را برای همیشه بیمه کرد.

حجت الاسلام محمد رضایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع ر سانی یزد رسا از خاتم  گفت: ما آنچه داریم از محرم و صفر داریم و امام (ره) فرمود این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

امام جمعه هرات ادامه داد: ما ضمن اعتقاد به عصمت همه ی ائمه و خدمات ارزنده ی آنها  که بر عالم اسلام  داشتند زندگی سراسر پر از افتخار سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) است که در بین آنها می درخشد.

رضایی گفت:  یکی از بارزترین ایام الله که در  قرآن کریم آمده است  " فذکرهم به ایام الله " تاسوعا و عاشورایی امام حسین است یعنی روزهای سخت و سرنوشت ساز برای امام حسین (ع) و یارانش که اسلام را برای همیشه بیمه کرد.

حجت الاسلام رضایی در پایان از ملت شریف و بزرگوار ایران خاصه استان دارالعباده یزد بویژه ملت بزرگوار شهرستان خاتم خواست  که در تاسوعا و عاشورای امام حسین (ع)  شرکت کنند وراه آن حضرت را ادامه دهند و با ستمگران تاریخ در ستیز باشند.

 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.