ID : 1301429
مدیرعامل شرکت سرو قامت:

تاکنون از طرف شریک ترکیه ای سرو قامت اقدامی صورت نگرفته/ واگذاری سود سهامداران در فروردین سال آینده


عضو هیئت مدیره شرکت جی تی ال ابرکوه گفت: طبق قرارداد با شرکت ترکیه ای، این شرکت موظف بود تا هم در بحث علمی و هم در بحث مالی مشارکت های لازم را با شرکت جی تی ال داشته باشد ولی تاکنون در این زمینه هیچ گونه اقدامی از سوی شرکت مذکور صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار یزدرسا از ابرکوه؛ مسئولین شرکت پالایش نفت و گاز ابرکوه جی تی ال، در سال ۹۰ اقدام به فروش سهام این شرکت نمودند. مردم ابرکوه نیز از طریق شرکت تعاونی فراگیر سروقامت ابرکوه اقدام به خرید سهام به ارزش یک میلیون ریال کردند و اکنون شرکت سروقامت یکی از سهامداران شرکت جی تی ال می باشد.

فعالیت اجرایی شرکت جی تی ال به تهیه زمین و گودبرداری از آن محدود شد و هیچ گونه کار اجرایی در این رابطه صورت نگرفته بود؛ تا اینکه مهندس امرالله فلاح زاده مدیر کل اسبق تعاون، کار و رفاه اجتماعی چندی پیش در گفتگو با خبرنگار سرو این وعده را به سهامداران داد که طی ۳ ماه آینده این شرکت کار اجرایی خود را آغاز خواهد کرد.

با توجه به تغییر مدیرکل تعاون استان و صحبت های مدیرکل سابق، خبرنگار سروابرکوه جهت اطلاع از وضعیت کنونی شرکت جی تی ال، به سراغ بهرامی، عضو هیئت مدیره این شرکت رفت.

مدیرعامل شرکت سرو قامت و عضو هیئت مدیره شرکت پالایش نفت و گاز ابرکوه جی تی ال، در پاسخ به سوال خبرنگار سروابرکوه پیرامون آخرین وضعیت شرکت جی تی ال اظهار داشت: طبق قرارداد با شرکت ترکیه ای، این شرکت موظف بود تا هم در بحث علمی و هم در بحث مالی مشارکت های لازم را با شرکت جی تی ال داشته باشد ولی تاکنون در این زمینه هیچ گونه اقدامی از سوی شرکت مذکور صورت نگرفته است.

احمد بهرامی افزود: طی جلسه ای که چندی پیش با مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و حضور اینجانب و نماینده شرکت ترکیه ای در یزد برگزار شد، مقرر گردید که شرکت ترکیه ای ظرف کمتر از یک ماه، یا سرمایه مورد نیاز را جهت شروع به کار ارائه داده و یا پروژه را تحویل دهد تا شرکت جی تی ال، بتواند با سرمایه گذار داخلی که هم اکنون آمادگی کامل خود را جهت همکاری اعلام کرده است قرارداد امضا کند.

 مدیرعامل شرکت سروقامت ابرکوه در رابطه با سرمایه های جمع آوری شده و سود تعلق گرفته به آن گفت: با توجه به توقف مراحل اجرایی کار شرکت، همزمان با پیگیری مراحل تهیه مجوزهای متعدد مورد نیاز، این سرمایه در بخش های زودبازده سرمایه گذاری شده و به لطف خدا سود درخور توجهی حاصل گردیده و به سهام مردم تعلق گرفته است.

وی افزود: از اعتماد مردم ابرکوه به شرکت سروقامت قدردانی می کنم و مفتخرم این مژده را به همشهریان عزیز بدهم که در اسفندماه سال جاری مجمعی با حضور کلیه سهامداران و هیئت مدیره شرکت سروقامت تشکیل خواهد، جزئیات فعالیت های شرکت و سود تعلق گرفته به سهام اعضا که حاصل صبوری آنها می باشد را اعلام کرده و در پایان سال مالی به حسابشان واریز خواهیم کرد.

 عضو هیئت مدیره شرکت جی تی ال در رابطه با تحویل برگ سهام به اعضا عنوان کرد: تا کنون بخش اعظم برگه های سهام شرکت سروقامت به سهامداران تحویل داده شده است و در آینده نزدیک همه اعضا صاحب برگ سهام شرکت سروقامت خواهند شد.

بهرامی اذعان داشت: با توجه به تقاضای مردم جهت خریدن سهام، شرکت سروقامت تا قبل از دهه مبارک فجر وب سایت خود را راه اندازی خواهد کرد و طی یک اطلاعیه عمومی به همشهریان اعلام می نماید که از طریق وب سایت شرکت می توانند هر کدام تعداد یک سهم به ارزش ده هزار تومان خریداری کرده و جزء سهامداران شرکت سروقامت باشند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


amir akrami
پس کی کار شروع میشه؟؟؟؟؟؟
چقدر مردم رو بازی میدید??????
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ ۰۹:۲۲ in reply to مهندس معینی.
مهندس معینی
بسمه تعالی
قابل توجه سروران گرامی و گرانقدر
به اطلاع می رساند که پالایشگاه جی تی ال ابرکوه بزرگترین و والین پالایشگاه جی تی ال کشور در بخش تعاون می باشد.
که در بیست کیلومتری شهرستان ایرکوه در مجاورت خط لوله 56 اینچ سراسری احداث خواهد گردید.
فاطله کم سایت با خط لوله سراسری که خوراک این پالایشگاه به ظرفیت 2/8 میلیون متر مکعب در روز می باشد و همچنی دسترسی به راه آهن موجود ( در دست اجراء به فاطله 150 متری ) و جاده فارس به یزد و اصفهان و یزد بعنوان یکی از پارمتر های حیاطی این طرح می باشد.
اقدامات گوناگونی از جمله خوراک ، آب ، برق ، مجوز سازمازمان سرمایه گذاری خارجی ، مصوبه 391 میلیون یور وام از کارگروه استان گرفته شده و بخشی از عملیات غیر صنعتی شامل طراحی های بخش غیر صنعتی ، خاکبرداری اولیه سایت و بلوار اصلی ، استراکچر شش ساخاتمان غیر عملیاتی تهیه و به محل پروژه انتقال داده شده است ، همانطوریکه سروران گرامی مستحضرند تکنولوژی جی تی ال دارای پیچیدگی و دانش فنی بالایی می باشد .
که تاکنون اقدامات جهت لازم جهت دانش فنی صورت گرفته است .
البته باید مشکلات مربوط به تحریم را در نظر بگیریم
اقدامات صورت گرفته کاملا مستند و قابل رویت است که سهامداران محترم می توانند با در دست داشتن شماره عضویت خود به دفتر پالایشگاه در بلوار صدوقی جنوبی مراجعه فرمایند
بدلیل سوء استفاده احتمالی امکان دادن اطلاعات بصورت تلفنی مقدور نمی باشد
در رابطه با گروه ترکیه که نقش تامین کننده دانش فنی می باشند متندات اقدامات انجام شده موجود می باشد .
با تشکر
روابط عمومی پالایشگاه جی تی ال ابرکوه
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۵/۳۰ ۱۷:۵۶.