ID : 21880585
درخواست امام جمعه موقت ابرکوه از رئیس قوه قضائیه:

تا ریشه کن کردن اشرافی گری، مبارزه را تعطیل نکنید


امام جمعه موقت ابرکوه گفت: امید ما این است که ریاست قوه قضائیه و مجموعه آن با جدیت به راهکارهای حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب عمل کنند و تا مجازات فاسدان و برگرداندن بیت المال، تلاش کنند.

به گزارش یزد رسا به نقل از سرو ابرکوه، حجت الاسلام فتاحی امام جمعه موقت ابرکوه، با اشاره به افشای فیش های حقوقی اظهار کرد: در حال حاضر اذهان عمومی متوجه این مسئله می باشد و همه منتظر برخورد جدی با این افراد هستند.
حجت الاسلام فتاحی افزود: صاحبان حقوق های نجومی به دنبال توجیه کردن این موضوع هستند و می گویند: این حقوق ها در برابر خدمات و توانایی هایی که از خود ارائه می کنند، متناسب است. یا بعضأ می گویند: ساده از کنار موضوع رد شوید و اذهان عمومی را مشوش نکنید.
وی تصریح کرد: در این میانه عده ای نیز دنبال تسویه حساب سیاسی هستند، مخصوصا دشمنان که می خواهند از آب گل آلود، ماهی بگیرند و همه کاستی ها را به نظام سرایت دهند و افکار مردم را نسبت به آن بدبین کنند.
فتاحی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند این دریافتی ها ظالمانه، حرام و نامشروع است، تاکید کرد: باید با این افراد برخورد کرد تا فرصت تبلیغاتی هم از دشمن گرفته شود و سوءاستفاده نکند. نباید پاکان در کنار ناپاکان بسوزند، بلکه باید کاری کنیم که مسئولان دلسوز و زحمت کش نظام، بی دلیل متهم نشوند.چرا که مصلحت نظام بر مصلحت افراد و گروه ها، مقدم است و باید جلوی بدبینی نسبت به نظام را گرفت، هرچند با برکناری شخصیت ها از منصب های مهم دولتی.
وی عنوان کرد: امید ما این است که ریاست قوه قضائیه و مجموعه آن با جدیت به راهکارهای حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب عمل کنند  و تا مجازات فاسدان و برگرداندن بیت المال، تلاش کنند.
فتاحی ضمن تشکر از ریاست جمهور جهت پیگیری موضوع و حرکت مجلسیان و مجموعه ای که در دولت دلسوز این مسئله هستند، گفت: تنها خواسته ما این است که تا از بین رفتن این فساد و ریشه آن، که تجمل گرایی و اشرافی گرایی است، مبارزه را تعطیل نکنند، تا به دنیا ثابت کنیم حکومت جمهوری اسلامی همان حکومت علوی است که با اجرای دستورات امیرالمومنین (ع)، اعتماد مردم را جلب می کند.
وی همچنین با نزدیک شدن به 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب توسط آیت الله طالقانی، تصریح کرد: نماز جمعه از دستاوردهای بسیار گرانبهای انقلاب است، که در قرآن و احادیث بر اقامه آن سفارش و حج فقرا محسوب می شود.


انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.