ID : 8857641
گزارشی از وضعیت نا مطلوب جاده یزد -اشکذر؛

تبلور اوج هنر راه و شهرسازی اشکذر در «آسفالت محور ورودی اشکذر»


یکی از رانندگان خودروهای سواری ضمن اظهار گله مندی از وضعیت نامناسب آسفالت جاده ورودی اشکذر، افزود: مدت زیادی است که آسفالت این جاده تعویض شده و از زمان کمی پس از تعویض آن، هر روز شاهد تخریب بیشتر آسفالت جاده هستیم.

به گزارش یزد رسا به نقل از نسیم صادق، جاده ترانزیتی محور یزد- اردکان "سنتو" یکی از پر ترافیک ترین جاده های استان یزد به شمار می آید که روزانه شاهد عبور و مرور حجم زیادی از خودروهای سبک و سنگین می باشد.

متاسفانه وضعیت آسفالت این جاده در محور ورودی شهر اشکذر، وضعیت مطلوبی نبوده و حتی بعضی از قسمت های آن به طور کامل تخریب شده است.

اوج این تخریب نیز مربوط به حد فاصل پلیس راه اشکذر تا فلکه ورودی اشکذر می باشد که موجب اعتراض رانندگان وسایل نقلیه به خصوص خودروهای سواری شده است.

نگه داری راه ها و جاده ها یکی از اصلی ترین وظایف اداره راه و شهرسازی می باشد که متاسفانه این وظیفه از سوی راه و شهر سازی اشکذر تا کنون به خوبی انجام نشده است.

یکی از رانندگان خودروهای سواری در مصاحبه با خبرنگار نسیم صادق، ضمن اظهار گله مندی از وضعیت نامناسب آسفالت جاده ورودی اشکذر، افزود: مدت زیادی است که آسفالت این جاده تعویض شده و از زمان کمی پس از تعویض آن، هر روز شاهد تخریب بیشتر آسفالت جاده هستیم.

سرعت گیر یا سکوی پرش!

وی با اشاره به وجود سرعت گیر نامناسب ورودی فلکه اشکذر از آن به عنوان سکوی پرش یاد کرد و گفت: در کل جاده یزد تا اردکان هیچ سرعت گیری نامناسب تر از سرعت گیر فلکه وردی اشکذر نمی باشد.

وی همچنین با بیان این که تکه تکه شدن آسفالت این محدوده خسارت های زیادی را به اتوموبیل رانندگان وارد می کند خاطر نشان کرد: اگر تعدادی کارگر ساده این جاده را آسفالت می کردند، الان وضعیت بهتری داشت.!

عکس: اشکذر نیوز






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.