ID : 12006502
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد:

تجلیل از جانبازان، ادای احترام به ارزش های انقلاب است


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد در دیدار با جانبازان شهرستان یزد با تجلیل از صبر و استقامت آنان، گفت: تجلیل از جانبازان، ادای احترام به ارزش های انقلاب است.

به گزارش یزد رسا، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد در دیدار با جانبازان شهرستان یزد با تجلیل از صبر و استقامت آنان، گفت: تجلیل از جانبازان، ادای احترام به ارزش های انقلاب است.


نقیبی با گرامیداشت سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، افزود: اعتبار دولت به تایید ملت است و ما افتخار داریم که خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران روزی ما شده است و ما وظیفه داریم با حضور در جمع ولی نعمتان خود به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی کنیم.

 

رئیس بنیاد شهرستان یزد در این دیدارها که به مناسبت سال جدید انجام شد، با حضور در منازل جانبازان پرافتخار شهرستان در جریان مسایل و مشکلات این خانواده ها قرار گرفت و قول پیگیری برای رفع این مشکلات داد.

 

نقیبی اضافه کرد: قطعا خدمت رسانی ما با نواقصی همراه است ولی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران عزیز با همدلی که با خدمتگذاران خود دارند، این کمبود را جبران می کنند.

 

لازم به ذکر است، شهرستان یزد به عنوان مرکز استان نیمی از جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد را تحت پوشش دارد.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی بنیادشهید یزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.