ID : 3743717
فرماندارمهریز:

تجلیل از پیشکسوتان، تکریم شأن و منزلت علم است


فرماندار مهریز گفت: باید از فکر ، نظر و تجربیات گرانقدر فرهنگیان و عموم پیشکسوتان استفاده کرد که قطعا تحقق این امر که خواسته دولت و نظام اسلامی است نتایج بس ارزشمندی را به همراه خواهد داشت .

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز،  فرماندار مهریز درهمایش تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی این شهرستان در کانون فرهنگی تربیتی شهید کشاورزی با قدردانی از تمامی فعالان علم و دانش و دست اندرکاران برگزاری این همایش ، یاد و خاطره شهدا و فرهنگیان شهید را گرامی داشت .

وی اظهار داشت: موفقیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف مدیون کسانی است که برای اعتلای فرهنگ این مرز و بوم و تربیت انسان های توانمند و موفق  طی سال های گذشته فداکاری کرده اند .

فرماندار مهریز در ادامه یکی از برنامه های مهم این شهرستان در حوزه اجرایی و فرهنگی را استفاده مستمر از نظرات و دیدگاه های پیشکسوتان و فرهیختگان حوزه تعلیم و تربیت ذکر کرد .

رستگاری گفت: باید از فکر ، نظر و  تجربیات گرانقدر فرهنگیان و عموم پیشکسوتان استفاده کرد که قطعا تحقق این امر که خواسته دولت و نظام اسلامی است نتایج بس ارزشمندی را به همراه خواهد داشت .

در ادامه معاون پرورشی آموزش و پرورش استان یزد با گرامیداست روز مبعث و تبریک آن به فرهنگیان و با قدردانی از تلاش های آموزش و پرورش مهریز در تکریم فرهنگیان و پیشکسوتان فرهنگی به اهمیت تکریم این قشر اثر گذار اشاره کرد .

" رضا قانع " افزود: همه ما در هر موقعیت و مقامی که هستیم باید به جایگاه و نقش فرهنگیان و بخصوص پیشکسوتان آن ارزش و احترام قائل شویم و آموزش و پرورش در این رابطه همواره وظیفه خود می داند که مقام معلمان را پاس بدارد .

همچنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهریز با تبریک اعیاد ماه رجب و بخصوص مبعث حضرت خاتم النبیین (ص) و  خیرمقدم به فرهنگیان و پیشکسوتان آموزش و پرورش به اهدف برگزاری این همایش اشاره کرد .

" سید علی کارآموز " اظهار داشت: از جمله وظایف همیشگی این است که باید به مقام علم و دانش و پیشکسوتان تعلیم و تربیت ارج نهاد و از نظرات و تجربیات آنها در طول سال استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: پیشکسوتان فرهنگی با تلاش های طاقت فرسایی که در این بخش نسبت به جامعه و تربیت جوانان برومند داشته اند حق بزرگی بر کردن همگان دارند و کمترین  قدرشناسی در تکریم  و تعظیم آنها و استفاده از تجربیات گرانقدرشان است .




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.