ID : 18263165
خبری خوش برای محصلان ابرکوهی؛

تجهیز کتابخانه های عمومی ابرکوه به 2هزار کتاب جدید کمک درسی


رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ابرکوه گفت: 7 کتابخانه عمومی روستایی و شهری ابرکوه، به 2هزار کتاب جدید کمک درسی به ارزش 350 میلیون ریال مجهز شد.

به گزارش یزد رسا، قاسم برزگر رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه گفت: با پیگیری مسئولان کتابخانه‌های این شهرستان و مکاتبه با مؤسسه انتشاراتی کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) و سایر انتشارات دیگر کمک درسی، در گام نخست بیش از 2000 نسخه کتاب کمک ‌درسی ویژه دانش‌آموزان در تمامي مقاطع ابتدايي،راهنمايي، متوسطه رشته هاي انساني، تجربي، رياضي فيزيک و رشته هاي هنرستان و فني حرفه اي و منابع آمادگی کنکور کارشناسی  و کارشناسی ارشد به ارزش 350 میلیون ریال، به کتابخانه‌های عمومی شهری و روستایی ارسال شد.

وی با قدردانی از این حرکت ارزشمند و فرهنگی مؤسسات انتشاراتی، تصریح کرد: با توجه به کمبود کتاب‌های تست و کمک درسی در کتابخانه‌ها و تقاضای مکرر مراجعان در این خصوص، این اداره مکاتباتی را با ناشران ملی و مطرح در زمینه منابع کمک درسی انجام داد و پس از پیگیری‌های لازم، روند ارسال کتاب کمک‌ درسی به کتابخانه‌های عمومی ابرکوه آغاز شد.

برزگر افزود: تاکنون کتاب‌های موردنیاز کتابخانه‌های عمومی ابرکوه توسط انتشارات قلم چی ارسال شده است و سهمیه سایر انتشارات نیز تا پایان سال جاری در اختیار  کتابخانه ها قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان می توانند جهت استفاده از این منابع کمک درسی به کتابخانه های عمومی شهرستان ابرکوه به آدرس ذیل مراجعه نمایند:

*کتابخانه مجتمع فرهنگي هنري ابرکوه:   ابرکوه - بلوار امام خميني خيابان توحيد –خيابان ارشاد – تلفن تماس32820957

*کتابخانه حاج شيخ محمد جواد نجفي:  ابرکوه -خيابان شهيد صدوقي– روبروي امامزاده احمد – تلفن تماس32827192

*کتابخانه امام حسن مجتبي(ع):  ابرکوه - خيابان ايثارگران – کوچه روبروي مدرسه قدس- تلفن تماس32830173

*کتابخانه کوثر:   ابرکوه - خيابان باهنر – خيابان همت – جنب تکيه حضرت ابوالفضل(ع) – تلفن تماس32829991

*کتابخانه مهرآباد:   مهردشت – جنب بخشداری – تلفن تماس32873242

*کتابخانه سيداکبرجلايي:  مهردشت - روستاي اسفندآباد – تلفن تماس32876080

*کتابخانه شهيد ذبيح الله شفيعي:  رئيس آباد – جنب مدرسه ابتدايي شهيد منتظري – تلفن تماس32816480

انتهای پیام / ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.