ID : 17429304

تحریم سخنرانی ناکام محمد رضا خاتمی توسط شورای هماهنگی اصلاح طلبان/ نشستن مدیران دولتی در ردیف اول همایش130 نفره تندروها + تصاویر


همایش روز گذشته اصلاح طلبان کرمانشاه نمایش مجدد انشقاق میان آنها و البته نشان دهنده وزن 139 نفره اصلاحات بعد از همایش های ناکام 12 نفره است.

به گزارش یزدرسا  به نقل از مرصاد، گردهمایی حزبی تحت عنوان مجمع هماهنگی اصلاح طلبان کرمانشاه که روز گذشته برگزار شد بازهم نمود روشنی از وجود اختلاف نظرهای عمیق میان احزاب اصلاح طلب کرمانشاه بود.

این حزب که یکی از 5 گروه و دسته اصلاح طلبان در کرمانشاه است پس از برگزاری همایش 12 نفره در یکی از مساجد کرمانشاه که صدای سایر احزاب را درآورد، تمام توان خود را برای مشارکت احزاب اصلاحات و برگزاری یک همایش پرتعداد به کار گرفته بود.

تلاشی که نشان دهنده تمام وزن اصلاحطلبان در قالب حضور 139 نفر بود.

انشقاق و اختلاف نظر میان اصلاح طلبان، با تحریم این مراسم توسط حدود 10 حزب اصلاح طلب نمود و بروز خاصی داشت و حزبهایی مانند مجمع نیروهای خط امام، انجمن اسلامی مهندسین، جبهه تدبیر وتوسعه، حزب ایران سرفراز، حزب توسعه، حزب اراده ملت، مجمع اسلامی کارمندان خط امام، حزب وحدت ملی، خانه کشاورز و... (شورای هماهنگی سوم اصلاح طلبان) حاضر به شرکت در این مراسم نشدند.

*دولتی ها مهمان ویژه حزب تندرو در 70 روز مانده به انتخابات

از سوی دیگر حضور معاونین مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نشست حزبی عناصر افراطی اصلاح طلب در تنها 70 روز مانده به انتخابات و البته عدم واکنش استانداری کرمانشاه و ادامه رفتار چشم پوشی از قانون شکنی نیز کاملا قابل توجه و البته موضوعی تکراری است.

حضور پسرخاله ها و همسران دبیران برخی از احزاب برای پر کردن صندلی ها نیز چشمگیر بود اما تمام این تلاش ها وزن اصلاح طلبان کرمانشاه را از صد و سی و چند نفر فراتر نبرد.

حضور برخی از دبیران احزاب مانند کارگزاران سازندگی نیز با اعتراض بعضی از اعضای شورای مرکزی این حزب رو به رو شده است.

مهره اصلی حزب مجمع هماهنگی اصلاح طلبان نیز از اعضای گروهک منحله نهضت آزادی و از عناصر ضد انقلاب با مواضع روشن ضد انقلابی است که علی رغم انحلال مجموعه مذکور در پوشش جدید یک حزب تازه مجوز گرفته فعالیت سیاسی می کند.

*گاف جالب دعوت از محمد رضا خاتمی!

گفتنی است دعوت از محمد رضا خاتمی به عنوان یکی از فعالان فتنه 88 که حکم ممنوعیت فعالیت سیاسی دارد از گافهای برگزار کنندگان این مراسم بود که البته عدم حضور او در این مراسم ضعیف، تایید کننده این موضوع است.

انتشار بروشور سبز رنگ منقوش به تصویر یکی از سران فتنه نیز از قانون شکنی های دیگر این مراسم بور که اصلاح طلبها از آن با عنوان نظامی رزمایش!! استفاده کردند.

گفتنی است به دلیل گافها و رسوایی های تمامی مراسم های پیشین اصلاح طلبان، برگزار کنندگان مراسم ترجیح دادند هیچ خبرنگاری در این برنامه شرکت نکند.

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.