ID : 31800705
امام جمعه هرات:

تحریم ها تنها باعث اتحاد و همدلی ملت ایران می‌شود


امام جمعه هرات با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است، گفت: 13 آبان فرصتی است که هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛ حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است، اظهار داشت: 13آبان فرصتی است که هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم..

سخنران مراسم روز 13 آبان ماه در جمع دانش آموزان هراتی گفت: شعار"مرگ بر آمریکا" در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان پاسخ کوبنده‌ای به مواضع سخیف ترامپ رئیس‌جمهور آمریکاست.

وی افزود: 13آبان یادآورحوادث مهمی است که در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و شکست توطئه‌های آمریکا به عنوان نماد واقعی استکبار جهانی نقش اساسی داشت. تبعید حضرت امام (ره) در 13 آبان سال 1343 از یک سو و اعتراض گسترده دانش‌آموزان به دخالت‌های آمریکا در امور داخلی ایران در 13 آبان 1357 از دیگر سو شرایط را برای اوج‌گیری انقلاب و نیز تسریع سرنگونی رژیم شاهنشاهی فراهم کرد.

جعفری خاطر نشان کرد: همزمان با این تحولات تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 1358 ابعاد جدیدی از مبارزه مردم ایران و آمریکا را رقم زد.

امام جمعه هرات افزود: دولت آمریکا باید بداند که هر چه تحریم ها و فشارها را علیه ملت ایران تشدید کند فقط باعث اتحاد و همدلی ملت ایران خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری به مقاومت ملت ایران دربرابر استکبارجهانی اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران ملتی مبارز و پیرو ولایت فقیه است بنابراین ما ذره ای از مواضع خود که همان توان موشکی است عقب نشینی نخواهیم کرد..

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.