ID : 10833574
معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان یزد:

تحصیل 4هزارو 789 دانش آموز یتیم درمدارس یزد/ کلاس های تقویتی ازوظایف ولی فرهنگی ایتام


معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان یزد از تحصیل چهار هزارو 789 دانش آموز یتیم در مدارس این استان خبر داد. چهار هزارو 789 دانش آموز یتیم در مدارس استان یزد تحصیل می کنند

به گزارش یزد رسا، معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان یزد از تحصیل چهار هزارو 789 دانش آموز یتیم در مدارس این استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی این ادارهعلی دهقان بهابادی' در نشست رابطان اجرای طرح اکرام ایتام افزود: از این تعداد، 261 دانش آموزان ممتار یتیم فرهنگی و چهار هزار و 528دانش آموز یتیم غیر فرهنگی هستند.
وی بر ضرورت ایجاد احترام اجتماعی، عزت نفس و اجتماع مداری دانش آموزان تاکید کرد و اظهار داشت: خدمت بی منت و عزت مند به این دانش آموزان توسط ولی فرهنگی هایی که انتخاب می شوند مورد انتظار است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان شناسایی و رسیدگی به امور تحصیلی، مشاوره ای، حل مشکلات تربیتی دانش اموزان یتیم و برگزاری کلاس های تقویتی را ازوظایف ولی فرهنگی ایتام برشمرد.

وی هدف ازبرگزاری این نشست را هماهنگی اجرایی و توجیه طرح جدید اکرام ایتام و بررسی گزارش رابطین ادارات در خصوص نوع آوری ها و ابتکارات ذکرکرد و افزود: مراسم تجلیل از دانش آموزان ممتاز یتیم نیز امسال برگزار خواهد شد.

'سید حسن حیان' مشاور و ارائه دهنده طرح اکرام نیز در ادامه این جلسه در خصوص ضرورت اجرای این طرح و بیان تجربیاتشان از سال 1371 تاکنون مطالبی بیان کرد.

وی گفت: این طرح ملی در چند سال اخیر آن چنان که شایسته این افراد بوده مورد توجه قرار نگرفته است.

وی توجه معاونت پشتیبانی اداره کل از این طرح را ستود و افزود: این طرح با شناسایی، هدایت وحمایت آموزشی و پرورشی از کلیه دانش آموزان یتیم استان اجرا می شود.

انتهای پیام/ع

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.