ID : 1092154
نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز، ابرکوه در مجلس:

تخصیص ۴۰ میلیارد اعتبار برای تکمیل سدهای خاتم/ آب، مشکل توسعه خاتم در بخش صنعت است


نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز، ابرکوه در مجلس در نشست با سرپرست فرمانداری خاتم و شوراهای شهر و روستا شهرستان خاتم مشکل توسعه شهرستان خاتم در بخش صنعت را تامین آب دانست و گفت: علت اصلی شروع به ساخت و ساز نکردن کارخانه ها در خاتم تامین نشدن آب آن ها است.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی  یزد رسا از خاتم، روز گذشته نشست نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز، ابرکوه در مجلس شورای اسلامی با سرپرست فرمانداری خاتم و شوراهای شهر و روستا شهرستان خاتم در محل فرمانداری خاتم برگزار شد.

 در این نشست نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور ضمن تسلیت به مناسبت اربعین امام حسین (ع) از تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سدهای شهرستان خاتم خبر داد و خاطر نشان کرد: سی میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد خوانسار هرات و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد مروست اختصاص داده شده اشت.

 "دخیل عباس زارع زاده" همچنین مشکل توسعه شهرستان خاتم در بخش صنعت را تامین آب دانست و گفت: علت اصلی شروع به ساخت و ساز نکردن کارخانه های پتروشیمی ، فولاد و کاشی در شهرستان خاتم تامین نشدن آب آن ها می باشد.

 نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز، ابرکوه در مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه خواستار رفع مشکل آب کارخانه های شهرستان خاتم از مسئولین آب منطقه ای استان شد و گفت: شهرستان خاتم تنها شهرستانی است که هیچگونه مجموعه صنعتی قابل توجهی ندارد و این برای جوانان شهرستان خاتم که دارای پتانسیل های بالایی می باشند بسیار رنج آور است.

 زارع زاده اظهار داشت: مردم شهرستان خاتم باید اتحاد ، همدلی و اعتماد به نفس نسبت به همدیگر داشته باشند تا موجب توسعه شهرستان شود.

 در پایان نیز اعضای شورای اسلامی شهر هرات خواستار تکمیل فاز دوم گاز رسانی شهر هرات و عملیاتی شدن مجتمع پتروشیمی و فولاد در شهرستان شدند.

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.