ID : 10067462

تداوم گستاخی‌ها در سایه برخی رویکردهای فتنه‌محور


در این زمینه می‌توان به موج تبلیغی سنگین بر ضد نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری- از جمله نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی- اشاره کرد. متاسفانه به‌رغم تاکیدهای مکرر برجستگان نظام بر ضرورت مرزبندی با فتنه‌گران و اعلام فتنه88 به عنوان خط قرمز، برخی متصدیان همچنان دل در گرو فتنه‌گران و دلدادگان به آن‌ها دارند و از همین روست که از هر چندی

از همان آغازین روزهای شکل‌گیری فتنه 88، برخی می‌کوشیدند آن را در حد اختلاف معمول انتخاباتی تنزّل دهند که به دلایلی چند روزی به درازا کشیده شده است!

 در مقابل، آگاهان ژرف‌نگر آن را فراتر از اختلاف‌های سطحی انتخاباتی می‌دانستند و با برشمردن علائم دست‌داشتن دشمنان قسم‌خورده در پشت صحنه طراحی و پیشبرد فتنه، فعالان سیاسی را از افتادن در دام‌های تنیده‌شده توسط بدخواهان نظام و ملت برحذر می‌داشتند.

علیرغم روشن‌شدن ماهیت واقعی فتنه‌گران در ماه‌های بعد که در حمله به خیمه‌‌های عزاداری برای سیدالشهدا(ع) و آتش‌زدن عکس امام راحل(ره) و توهین به ارزش‌ها و مقدسات جامعه اسلامی‌مان نمود یافت، اما همچنان برخی از کاربرد لفظ «فتنه» إبا داشتند و معتقد بودند نباید جامعه و نظام را از وجود فتنه‌گران محروم کرد! بلکه باید از شایستگی‌ها! و توانمندی‌هایشان بهره برد.

در این راستا عده‌ای از فعالان سیاسی و صاحبان تریبون نیز با تعابیر و مواضع گوناگون به حمایت از عوامل مؤثر در فتنه برخاستند و حتی إعمال نقش نظارتی مجلس در برخورد با نفوذ فتنه‌گران در برخی مراکز حساس را بر‌نمی‌تابیدند!

در این زمینه می‌توان به موج تبلیغی سنگین بر ضد نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری- از جمله نماینده یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی- اشاره کرد.

متاسفانه به‌رغم تاکیدهای مکرر برجستگان نظام بر ضرورت مرزبندی با فتنه‌گران و اعلام فتنه88 به عنوان خط قرمز، برخی متصدیان همچنان دل در گرو فتنه‌گران و دلدادگان به آن‌ها دارند و از همین روست که از هر چندی، وقایعی ناخوشایند در برخی مراکز رخ می‌دهد و به ارزش‌های ملت شهید‌داده و نظام برآمده از خون‌های مطهر شهدا جسارت می‌شود.

برخی رخدادهای به وقوع پیوسته در روز 16 آذر امسال، از جمله شعار به نفع سران فتنه و جسارت به تمثال امام رحل(ره) در زمره سیاست‌های ساده‌لوحانه برخی متصدیانی است که به جای تلاش برای گام‌نهادن در مسیر اعتلای ایران اسلامی، به دنبال پیگیری خواست‌های سخیف جناحی‌اند و منفعت فتنه‌گران مردود در آزمون تعهد و صداقت را بر مصالح عالیه نظام و ملت مسلمان ترجیح می‌دهند.

مسؤولان مربوطه این نکته مهم را به یاد داشته باشند که سکوتشان در برابر جسارت برخی فریب‌خوردگان به ساحت مقدسات ملت شهید‌داده، گناهی نابخشودنی تلقی می‌شود و ممکن است پیامدهایی جبران‌ناپذیر هم برای خود و هم برای مباشران و دست‌های پشت‌پرده به دنبال داشته باشد.

باید منتظر ماند و واکنش متصدیان ارشد به این‌گونه جسارت‌ها را به تماشا نشست!

نویسنده: منیره اردکانی




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.