ID : 21146916
رئیس اتاق اصناف اشکذر خبر داد

تشدید نظارت و پایش بازار در ماه مبارک رمضان در اشکذر/نرخ زولبیا و بامیه


رییس اتاق اصناف شهرستان اشکذر گفت: طرح مذکور در راستای سیاست های ابلاغی همچون سنوات گذشته به اجرا در آمده است و طی آن اقدامات نظارتی در سطح بازار به نحو مطلوب و بطور مستمر توسط بازرس این اتاق و بازرس اداره صنعت معدن و تجارت انجام خواهد گرفت.

به گزارش یزد رسا، رئیس اتاق اصناف شهرستان اشکذر در مصاحبه با خبرنگار نسیم صادق، در خصوص طرح نظارتی بر واحدهای فروشنده مواد غذایی در ماه مبارک رمضان اظهار: در اجرای طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان 95 در شهرستان و با هدف تنظیم بازار و رعایت حقوق مصرف کنندگان ؛بازرسی‌ها از واحدهای صنفی باهمکاری واحد بازرسی و نظارت اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان شروع شده است.

"حکمت عزیزی" رییس اتاق اصناف  شهرستان اشکذر در ادامه گفت: طرح مذکور در راستای سیاست های ابلاغی همچون سنوات گذشته به اجرا در آمده است و طی آن اقدامات نظارتی در سطح بازار به نحو مطلوب و بطور مستمر توسط بازرس این اتاق و بازرس اداره صنعت معدن و تجارت انجام خواهد گرفت.

عزیزی اضافه کرد: نظارت و پایش قیمت کالاهای مورد عرضه در سطح شهرستان از طریق واحد بازرسی مستقر در اتاق اصناف و همچنین برگزاری گشت های مشترک با حضور دستگاه‌های ذیربط ( فرمانداری،اداره صنعت،معدن و تجارت ،اتحادیه‌های صنفی مربوطه،اماکن نیروی انتظامی، بهداشت و ... )جهت بررسی عرضه کالاهای اولویت‌دار و پرمصرف در ماه مبارک رمضان از قبیل گوشت مرغ – گوشت قرمز- – رستوران ها– زولبیا وبامیه - نان –برنج – روغن - تخم مرغ –  میوه وتره بار و... دراین طرح اجرا خواهد شد.

وی افزود: دیگر اقدامات در نظرگرفته در خصوص صدور مجوز طبق دستورالعمل اتاق اصناف ایران برای واحدهای صنفی رستوران,نانوایان,اغذیه فروشان و...است که در این زمینه اقدامات لازم صورت گرفته است و تذکرات و اخطار به این واحدها داده شده است ازدیگر اقدامات  بازرسی نوبه‌ای از واحدهای صنفی تولیدی ، توزیعی و خدماتی در شهرستان توسط واحد بازرسی اتاق اصناف خواهد بود و برای واحدهای صنفی متخلف پرونده  تشکیل  و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان جهت رسیدگی وصدور حکم ، ارسال خواهد شد.

وی گفت: بازرسان با تخلفات گرانفروشی، کم فروشی ، عدم درج قیمت ، عدم صدورفاکتور ، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، تقلب و احتکار برخورد قانونی خواهند کرد .

عزیزی با اشاره به اینکه هر کیلوگرم زولبیا و بامیه درجه یک 102500 ریال و درجه دو هر کیلوگرم 78000 ریال قیمت‌گذاری شده است.

وی از مردم خواست تخلفات احتمالی واحدهای صنفی را از طریق شماره تلفن32726910 مربوط به واحدبازرسی اتاق اصناف و 124 (ستاد خبری اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان)گزارش کنند.

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.