ID : 39114680

تشریح فعالیت کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل


رستگاری فرماندار یزد از هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و بخش های مرتبط برای اجرایی شدن سیاست های کارگروه کنترل جمعیت حیوانات ناقل خبر داد.

سید محمد رستگاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص فعالیت کارگروه شهرستانی کنترل جمعیت حیوانات ناقل بیماری در استان یزد گفت: نقش این کار گروه پشتیبانی بین بخشی از اقدامات و دستگاه ها و هماهنگی های لازم برای اقدام در راستای سلامت جامعه ی بهتر است.

فرماندار یزد افزود: این کارگروه براولویت کار، لزوم کار و نقطه نظرات بین بخشی تاکید می کند و برای اینکه مرحله اجرا با مشکل مواجه نشود تشکیل شده است.

رستگاری اضافه کرد: شهرداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها، محیط زیست، اداره بهداشت و سایر دستگاه های مرتبط که عضو این کاگروه هستند در سلامت مردم نقش دارند.

وی تشریح کرد: پشتیبانی های دامپزشکی و حمایت های مرکز بهداشت برای بهتر انجام شدن کارها در رابطه با کمپ پناه در شهرداری یزد انجام شد. همکاری های لازم بین شهرداری ها جهت گرفتن پیمانکار مشترک به دلیل پیوسته بودن شهرها صورت گرفت.

رستگاری خاطر نشان کرد: عمده کارهای اجرایی بر اساس قرارداد هایی فی ما بین شهرداری ها و بخشداری ها با پیمانکار انجام می گیرد.

فرماندار یزد در پایان اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونا جلسات در فرمانداری، استانداری و هم در شهرستان ها برگزار می شود و ما هم گزارشات جمع بندی استان  را برای استانداری ارسال می کنیم.

انتهای پیام/

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.