ID : 9689387
امام جمعه مهریز:

تشکیل بسیج مهمترین ثمره انقلاب اسلامی است


امام جمعه مهریز گفت: تشکیل بسیج مستضعفین از مهمترین ثمرات انقلاب مقدس اسلامی است.

به گزارش یزد رسا به نقل از صبح مهریز ، حجت الاسلام والمسلمین " علی برهان " امروز در اولین روز از هفته بزرگداشت بسیج در جمع فرماندهان و مسولان پایگاه های مقاومت این شهرستان با قرائت آیات نورانی کلام وحی در خصوص آینده بشر و سرنوشت مستضعفان به ایراد سخن پرداخت .

وی با بیان اینکه طبق نص صریح قرآن مجید آینده از آن مستضفان خواهد بود اظهار داشت: بر اساس آیات وحی مستضفعان وارثان زمین خواهند بود .

امام جمعه مهریز در ادامه به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در خصوص فرمان تشکیل بسیج مستضعفین به عنوان یک شجره طیبه و سرنوشت ساز نظام اسلامی اشاره کرد .

برهان خاطر نشان کرد: بسیج ثمره ارشمندی است که توسط بنیانگذار جمهوری برای اهداف متعالی تشکیل شده است .

امام جمعه مهریز گفت: با تشکیل بسیج وحضور بسیجیان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان نقش بر آب شده است .

برهان افزود: بسیجیان باید همواره در میادین مختلف مورد نیاز نظام حضوری قوی داشته باشند و از نظام و ولایت دفاع کنند .

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه مهریز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای بسیجی بر حضور قوی در عرصه های مختلف نظام تاکید کرد .

سرهنگ " علیرضا زارع " گفت: بسیجیان با اقتدار و با اطاعات از اوامر و فرامین مقام معظم رهبری از نظام و انقلاب مقدس اسلامی دفاع می کنند .

وی اظهار داشت: حضور هوشمندانه و با بصیرت در عرصه های مختلف موجب شکست دنیای استکباری و تبلور اقتدار و سربلندی نظام اسلامی است .

در این گردهمایی همچنین نماینده مجلس ، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهریز فرماندار مهریز و جمعی از مسوولان اجرایی حضور داشتند.  

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.