ID : 36533594

تشکیل کمیته تسهیل سرمایه‌گذاری در یزد گامی برای رفع سریع موانع تولید


استاندار یزد از تشکیل کمیته تسهیل سرمایه‌گذاری برای رونق تولید در یزد خبر داد.

محمدعلی طالبی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، در خصوص اقدامات صورت گرفته در بحث رونق تولید در استان یزد گفت: یکی از اقدامات خوبی که در استان انجام شد تشکیل ستاد تسهیل و رونق تولید بود که در این ستاد در خصوص موضوعات مختلف برای رونق تولید بحث و تبادل‌نظر شده و تلاش می‌شود تا در خصوص تسهیل امور و رفع مشکلات اقدامات عاجل صورت گیرد.
 
استانداریزد در خصوص اینکه در این ستاد در باب موضوع تسهیلات برای امر تولید چه تصمیماتی گرفته می‌شود اظهار داشت: تسهیلات، بخشی از عوامل رونق تولید است چراکه بعضاً واحدهای تولیدی با مشکلاتی روبرو هستند که صرفاً با تسهیلات رفع نمی‌شود هرچند در این ستاد در خصوص مشکلات بانکی واحدهای تولیدی نیز تصمیمات خوبی گرفته می‌شود.
 
وی افزود: یکی از اقدامات ویژه‌ای که در استان یزد در امر رونق تولید صورت گرفته تشکیل کمیته تسهیل سرمایه‌گذاری است که فراتر از تشکیل ستاد تسهیل و رونق تولید بوده و هدف از تشکیل این ستاد این است که ظرفیت‌های بالقوه مرتبط با سرمایه‌گذاری در استان را بالفعل کنیم.
 
طالبی در پابان تصریح کرد: امیدواریم با بالفعل کردن این ظرفیت‌ها و قرار دادن آن‌ها در خدمت تولید، برخی از مشکلات بخش تولید مرتفع شده و بتوانیم کار شاخص و ویژه‌ای در استان درزمینهٔ رونق تولید انجام دهیم.
 
انتهای پیام/



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.