ID : 27113408
امام جمعه ابرکوه:

تشکیل کنفرانس حمایت از فلسطین اهمیت قدس را جهانی کرد


امام جمعه ابرکوه در جمع مدیران دستگاه های اجرایی گفت: با تدابیر مقام معظم رهبری و ابتکار جهانی ایشان، کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاظه فلسطین تشکیل شد، تا اهمیت قدس برای جهان اسلام تیتر شود.

به گزارش يزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، صبح امروز حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گفت :مؤلفه های ارزشی و معیارهای اخلاقی نه فقط برای مردم دنیا که هنوز برای مردم خود ما هم ناشناخته است.

حجت الاسلام حسینی افزود: علت این عدم شناخت بخاطر فاصله گرفتن از آموزه های دینی است. اخلاق اسلامی در تمام زوایای زندگی فردی و اجتماعی (که شامل ادای همه جانبه حقوق خاص و عام است) انسان اثرگذار است. در حالی که عمومأ مردم فکر می کنند کسی که خوشرو و خنده رو باشد؛ اخلاق مدار است.

وی با اشاره به بد اخلاقی های سیاسی که در ذات امریکا است، گفت: اوباما عملأ با ترامپ تفاوتی ندارند و این ظلم ستیزی ها، بی عدالتی ها، تبعیض های نژادی و قومی و ضایع کردن حقوق بشری در ذات سردمداران امریکا است.

حسینی خاطر نشان کرد: نماد بد اخلاقی استکبار که ثروت خود را در فقر و حیاتشان را در مرگ ملت های دیگر می دانند؛ این است که با پنبه گوش ملت ها را می برند و با تهاجم نرم هویّت ملت ها را می گیرند و دار و ندارشان را به یغما می برند.

وی تصریح کرد: اینها ائمه کفر هستند که با ایجاد خود مشغولی برای ملت ها و وابسته نگه داشتن دولت ها به خودشان، زمینه سلطه همه جانبه بر جهان را حفظ می کنند.

امام جمعه ابرکوه عنوان کرد: قطعأ فتنه گری اینها در جهان اسلام هدفدار است. اخیرأ نیز با ایجاد داعش و در گیری های داخلی برای حامیان فلسطین، قصد ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل و پاک کردن صورت مسئله فلسطین که مسئله اوّل جهان اسلام است، را دارند.

حسینی تاکید کرد: اما غافل از اینکه با تدابیر مقام معظم رهبری و ابتکار جهانی ایشان و همچنین برنامه ریزی مدیران کشورمان، کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاظه فلسطین تشکیل شد، تا اهمیت قدس برای جهان اسلام تیتر شود.

وی گفت: رهبر دوراندیش و حکیم امت اسلامی بار دیگر با فراخواندن فلسطینیان و گروه های مقاومت به وحدت و پرهیز از اختلافات، انتفاضه سوّم را سرآغاز حرکتی کارسازتر دانستند.

انتهای پیام/ ف




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.