ID : 33300708

تصاویر/آماده سازی میزبانی از یک مهمان در میبد


مراسم معنوی آماده سازی محل تدفین پیکر مطهر شهید گمنام با حضور آیت الله اعرافی، فرماندار و جمعی از مسئولین شهر بفروئیه در دانشکده علوم قرآنی برگزار شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از میبد خبر، آیت الله اعرافی در این مراسم در جمع مسئولین و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی میبد بیان داشت: میزبانی از شهید گمنام یکی از عواملی هست که به نورانی‌تر شدن دانشکده و بر کل بفروئیه و همچنین میبد اثر مثبت می گذارد.

وی افزود: آمدن یک شهید گمنام یعنی امدن همه کاروان شهدا، و ما خداوند را شاکریم که حضور این شهید گمنام و درخشش این نور و تابش این خورشید موجب روشن تر شدن این دانشکده و همه شهر خواهد شد.

سید مصطفی موسوی رئیس دانشکده علوم قرآنی بفروئیه میبد در این مراسم معنوی اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسؤولان است و باید تبیین فرهنگ ایثار و شهادت سرلوحه کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نفس کشیدن ما، زندگی کردن ما در امنیت کامل همه مدیون و مرهون خون شهدا است و ما باید در برابر این راحت زندگی کردن مدیون شهدا باشیم و بدانیم که آنها با نثار جان خود به ما درس ایثار و فرهنگ شهادت را یاد دادند و ما باید این راه را ادامه دهیم.

موسوی در پایان یادآور شد: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس به خواست خدا در روزهای پایانی بهمن ماه و همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) در بفروئیه میبد انجام شده و مراسم سوم شهید همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد مرحوم یحیی زاده خواهد بود.

انتهای پیام/اد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.